اهداف محور آمریکایی-صهیونیستی برای تغییر رویکرد کشورهای منطقه 

[ad_1]

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: آمریکایی ها از پروژه های خود در منطقه دست برنداشته اند و به دنبال ناتوی عربی هستند و صهیونیست ها می خواهند در خط مقدم چنین اتحادهای منطقه ای باشند.

سیدجعفر رضوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به امارات، دلایل و اهداف این سفر، گفت: توسعه روابط اسرائیل و امارات مربوط به دو سال اخیر است و به هیچ وجه یک امر نیست. مسئله عادی سازی، در واقع با عادی سازی آنها روابط خود را آشکار کردند و در این زمان رژیم صهیونیستی سعی کرد عادی سازی را با سایر کشورها نیز توسعه دهد.

وی افزود: بنابراین یکی از اهداف این سفرها این است که بگوییم کوره عادی سازی همچنان داغ است و همچنان ادامه دارد تا کشورهای دیگر را نیز به عادی سازی تشویق کنند.
وی افزود: یکی دیگر از اهداف این سفرها ایجاد جایگزینی برای محور مقاومت در منطقه، محور مقاومت امروز به بلندی‌های جولان و جنوب لبنان، ایران، عراق، سوریه و یمن تا مرزهای رژیم صهیونیستی است. گفت. گفت. از سوی دیگر دشمنان در تلاش برای نزدیک شدن به مرزهای ایران هستند.
رضوی افزود: از سوی دیگر توسعه روابط رژیم صهیونیستی با عربستان سعودی نیز مورد توجه قرار گرفته و آنها در تلاش برای توسعه روابط همه جانبه با کشورهای منطقه هستند، بنابراین اولین پیام خود را ارسال می کنند. مسئولین کلاس به منطقه.” برای ثبت این سفرها.

وی افزود: در روزهای اخیر اعلام شده است که پروازهای بین دوبی و فلسطین اشغالی متوقف شده و اینها بخشی از فعالیت هایی است که صهیونیست ها انجام می دهند و با تحکیم امارات نیز در تلاش برای پیشبرد اهداف خود هستند. “.
این کارشناس مسائل منطقه، آیا موضوع حملات نیروهای یمنی به امارات نیز از اهداف صهیونیست هاست؟ وی گفت: صهیونیست ها از نزدیک درگیر موضوع یمن هستند اما نه از دیدگاهی که اماراتی ها دارند. جنبش انصارالله به عنوان یکی از اعضای محور مقاومت روز به روز قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود و به همین دلیل صهیونیست‌ها احساس خطر می‌کنند.
رضوی تصریح کرد: یک عامل مهم برای صهیونیست ها در موضوع یمن دو جهت است یکی باب المندب و دیگری تقویت یکی از اعضای محور مقاومت در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی.
وی گفت: آمریکایی ها از پروژه های خود در منطقه دست برنداشته اند و امارات یکی از پروژه های آمریکا در منطقه است و آمریکایی ها به دنبال فازهای جدید در منطقه از جمله اتحاد عربی و ناتو هستند. اما در اجرای آن موفق بوده اند و صهیونیست ها می خواهند در خط مقدم ائتلاف های جدید منطقه ای قرار گیرند.
انتهای پیام/

خواندن
انقلاب اسلامی، انقلاب معنویت بود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *