باید تدابیری برای جلوگیری از دلال‌بازی مسکن در پردیس اتخاذ شود

[ad_1]

نماینده مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود از شهر پردیس از پیگیری برای تجهیز کامل بیمارستان الغدیر، ایجاد بازارچه و مراکز خرید و انجام اقداماتی برای جلوگیری از دلالی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح پایش میدانی خود از شهرستان پردیس گفت: در پی پایش میدانی حوزه انتخابیه روز گذشته در بازدید از شهرستان پردیس در دیدار با امام جمعه، فرماندار، فرمانده این شهرستان. سپاه، مدیرعامل شرکت عمران پردیس و معاون امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی به منظور بررسی و رصد دغدغه ها و مسائل کلان شهرستان از جمله در محل دفتر امام جمعه برگزار شد. کمبود جمعیت، مسائل فرهنگی، مسائل ایمنی و رفاهی و روز مسکن پاره وقت.

وی ادامه داد: در این جلسه پس از استماع گزارشات مسئولین شهرستان و بازدید از مناطق مختلف پردیس از جمله بیمارستان الغدیر، شهرک امام خمینی(ره)، فازهای 5 و 8 شهر و کارگاه شرکت عمران به مردم داده شد. تصمیمات عیب یابی

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران یادآور شد: بر این اساس مقرر شد 12 هزار واحد پردیس باقی مانده در اختیار یک شرکت عمرانی و 9 هزار واحد تا پایان شهریور ماه سال آینده و 3 هزار واحد در اختیار مردم قرار گیرد. واحدها تا پایان سال 1401. برای بستن پرونده 12 هزار واحد مسکونی نیمه کاره در شهر پردیس، میراث کم کاری سال های گذشته و بی توجهی وزیر سابق به مسکن مهر.

خضریان همچنین افزود: احداث ساختمان‌های مسکونی بدون تامین امکانات اجتماعی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی لازم برای شهر جدید مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. در این راستا مقرر شد تا پایان سال 1401 با توجه به نیاز به تامین مسجد و مدرسه در حریم شهرک، پروژه 14 مسجد و 14 مدرسه تکمیل و به بهره برداری برسد. همچنین ایجاد بازارچه های لازم و احداث مراکز خرید برای رفع نیازهای مردم در دستور کار قرار دارد و تا زمان تحقق این امر، شرکت ساختمانی متعهد شده است تا با تامین سرپناه در مناطق مختلف محل ساخت و ساز، اقلام را تامین کند. در حال انجام. متر مسکن ساخته شده و مردم در حال زندگی هستند مردم باید بتوانند خرید روزانه خود را انجام دهند.

خواندن
آکسفام: نبرد مارب ۱۰۰ هزار یمنی را آواره کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

هزریان افزود: با توجه به اینکه بیمارستان الغدیر از تابستان فعالیت بالینی و درمان سرپایی خود را آغاز کرده اما بخش بستری آن هنوز شروع به کار نکرده است. مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری ها و مکاتبات لازم را با وزارت بهداشت برای تجهیز کامل بیمارستان و تامین کادر درمانی داشته باشند، البته تصمیماتی برای ایجاد واحد دیالیز و تصویربرداری در این بیمارستان گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های استانداری و شرکت عمران پردیس، حدود 3000 آپارتمان خالی در شهر پردیس ساخته شده است که متأسفانه به بازاری برای احتکار و افزایش اجاره بها و نرخ فروش تبدیل شده است، در حالی که این واحدها قرار است در اختیار افراد قرار گیرد.» خانه باید مکان یابی شود اما کارکرد اصلی خود را از دست داده است، در این راستا مقرر شد که آکیمت و شرکت ساخت پردیس فهرستی از این خانه ها تهیه کنند و همچنین قانون برای خانه های خالی در این خانه ها مالیات وضع کند. خانه ها؛ البته مقرر شد در شورای امنیت تصمیمات قانونی برای مبارزه با گمانه زنی در این حوزه اتخاذ شود تا از ادامه این روند جلوگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در بازدید میدانی از شهرک امام خمینی (ره) در شرق شهر پردیس متوجه شدیم که بین اهالی شهر و شرکت عمران پردیس اختلاف نظر وجود دارد. زمینه اسناد ملکی که طی دو هفته آینده حل شد.برگزاری جلسه ای با حضور نمایندگان مردم شهر و شرکت ساختمانی برای رسیدن به راهکارهای قانونی مشترک بین طرفین برای حل مشکلات در حالی که فاز 11 شهر پردیس با وجود جمعیت 35 هزار نفری ، فاقد امکانات اولیه رفاهی می باشد، با توجه به این امر مقرر شد شرکت ساختمانی پردیس جهت تامین امکانات اولیه رفاهی مردم، برنامه اقدام خود را در اسرع وقت به فرمانداری و مجمع نمایندگان ارائه نماید تا این شرکت می تواند دست خود را برای خدمت رسانی به مردم در حوزه بودجه و اخذ مجوزهای لازم باز کند.

خواندن
نکاتی برای راه اندازی کسب و کار و افزایش درآمد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: در خصوص موضوع مصلی نماز جمعه پردیس با توجه به اینکه نقشه شهر پردیس در موقعیت مناسبی قرار نداشت، بر این اساس مقرر شد برنامه ریزی های لازم بین شرکت عمران پردیس و دفتر امام جمعه انجام شود. یک مکان و ساختن مسجد برای نماز جمعه.

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص کمبود پالایشگاه نفت گفت: با توجه به گزارشات مسئولان شهرستان در مورد پالایشگاه پردیس و با توجه به اینکه جمعیت پردیس رو به افزایش است. مقرر شد عملیات احداث تصفیه خانه فاضلاب در اسرع وقت به اتمام برسد و مقرر شد مجمع نمایندگان استان تهران با همراهی وزارت نیرو و شرکت آبفای استان تهران این موضوع را پیگیری کنند تا مشکل حل شود. ساخت و تجهیز تصفیه خانه فاضلاب. کارخانه تمیز کردن

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *