تبریک خلیفه ارامنه تهران به مناسبت ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب

[ad_1]

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان خلیفه ارامنه تهران در پیامی به مناسبت 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با چهره مردمی خود به بخشی جدایی ناپذیر تبدیل شده است. زندگی نه تنها مردم ایران

به گزارش ایسنا، متن پیام خلیفه ارامنه تهران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

در تاریخ مردم سالگردهایی وجود دارد که نه تنها بر زندگی ملت، بلکه در تاریخ منطقه ای و جهانی نیز تأثیری محو می کند و در عین حال منشأ حیات جدید و همچنین منبع الهام و الهام است. استحکام – قدرت. . یکی از این رویدادها انقلاب فرانسه در پایان قرن هجدهم است.

نهضت انقلابی ایران که از اواسط سال 1356 آغاز شد، سرانجام در اواخر سال 1357 شکل گرفت و در 22 بهمن با تابیدن خورشید درخشان انقلاب در آسمان ایران و روح ملت به اوج موفقیت خود رسید. سرد شده که صبورانه منتظر بمانند تا انقلاب بدرخشد، گرم شود.

انقلاب اسلامی ایران که 22 بهمن را شکست داد، از همان ابتدا با ایدئولوژی خود خصلت مردمی خود را نشان داد و به تدریج در سطوح مختلف منطقه ای و بین المللی نطفه کاشت.

انقلاب اسلامی ایران با وجهه مردمی خود جزء لاینفک زندگی نه تنها مردم ایران، بلکه جوامع صلح طلب و عدالت خواه جهان شده است و به همین دلیل زمانی که نیروهای غربی با جاه طلبی های امپریالیستی در صدد برآمدند. سرنگونی انقلاب اسلامی ایران و رژیم صدام حسین به عنوان نماینده رژیم های خودکامه و مرتجع عربی علیه او، همه اقشار و اقشار ملت ایران بدون استثنا و بدون لحظه ای تردید در برابر نیروهای ارتجاعی صدام که در صدد برآمدند. زندگی مسالمت آمیز و انقلابی او را براندازد.جنگ.

خواندن
هتک حرمت به امام(ره) کار رذیلانه و پستی بود/ قم ساکت نمی نشیند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

43 سال از آن روز روشنی می گذرد که طلوع انقلاب شد و مردم ایران را با نور خود منور و گرم کرد. دستاوردهای 43 ساله ایران در عرصه های اجتماعی، عمرانی، نظامی، فرهنگی، آموزشی، علمی و بازرگانی و روابط بین الملل برخاسته از روحیه و آرمان های انقلاب اسلامی، زیباترین گواه انقلاب اسلامی است. انقلاب امام راحیل. رسید. بهترین معیار برای ارزیابی وقایع و شخصیت های تاریخی، دستاوردها و اصلاحات مثبت و تغییراتی است که در زندگی عمومی ایجاد می کند.

ارامنه ایران از همان آغاز انقلاب اسلامی ایران به عنوان رکن جدایی ناپذیر ملت ایران از برادران و خواهران ایرانی خود حمایت کردند و بی درنگ به سربازان قهرمان انقلاب اسلامی ایران تبدیل شدند. گواه این امر حضور ده ها، بلکه صدها شهیدی است که جان خود را برای میهن خود ایران فدا کردند. بله، این شخصیت ارمنی بیش از ده ها، صدها و هزاران سال است. و دلیل آن این است که مردم ارمنی در طول تاریخ خود همواره به ارزش‌ها و حقایق انقلاب و ارزش‌ها و حقایقی که از طریق انقلاب تحقق می‌یابد اعتقاد داشته‌اند.

امروز مردم ما در سراسر ایران پشتیبان رهبری انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی هستند و در عرصه هایی که به پیشرفت ایران کمک می کند کمک های بزرگی می کنند.

آرامش و آرامش ابدی بر روح امام راحل، پیشگام انقلاب اسلامی ایران و شهدای جاودانی که سرزمین ایران را با خون خود در راه پیروزی انقلاب تقدیم کردند.

احترام و تکریم و همچنین تبریک صمیمانه به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محترم جمهوری ایران، اعضای دولت و ملت ایران.

خواندن
قالیباف: اگر تحرک و چابکی یک جوان را نداشته باشم حق ندارم در این جایگاه کار کنم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

باد تند و پایدار میهن عزیزمان ایران.

اسقف اعظم سیبوخ سرکیسیان

خلیفه ارامنه تهران

11 فوریه 2022

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *