تمدید مجدد مهلت ثبت نام در آزمون استخدام دیوان محاسبات

[ad_1]

مهلت شرکت در آزمون کار با قرارداد اتاق محاسبات ساعت 14 مجددا تا ساعت 24 امروز سه شنبه 18 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا،سازمان سنجش آموزش کشور گزارش داد پیرو اطلاعیه های مورخ 14/11/11 و 14/11/14 و همچنین بر اساس اطلاعیه دیوان محاسبات کشور ردیف (7) به شرایط ویژه الحاق شد. آزمون مذکور و تغییر شرایط اختصاصی آزمون، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا تاریخ 18/11/14 اقدام به ثبت نام نکرده‌اند، موافقت شد. که تا ساعت 24 می توانند ثبت نام کنند. سه شنبه 11 نوامبر 14:00 19 برای ثبت نام اقدام کنید.

پیش از این آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون 15 و 19 بهمن ماه بود.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی متخصص لازم را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت قراردادی استخدام کند که بر این اساس متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز شنبه بهمن ماه فرصت دارند. 7. موفق به ثبت نام در این آزمون شدند که به دلیل اضافه شدن ردیف (6) به دفترچه تا روز دوشنبه 18 بهمن ماه تمدید شد.

متقاضیان باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ 900000 ریال با کارت های عضویت بانک شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، شماره سریال ثبت نام را دریافت و سپس در قسمت مربوطه آزمون ثبت نام کنند. .

بر اساس اصلاحیه اعلام شده، آن دسته از متقاضیانی که قبلا برای ثبت نام اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل تا قبل از تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

خواندن
رئیس جمهور: بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات برچیده شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه 16 اسفندماه در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده و چاپ خواهد بود. این آزمون با توجه به آمار ثبت نام کنندگان به صورت غیر متمرکز و منطقه ای در روز پنجشنبه 19 اسفندماه برگزار می شود.

صدور کارت مشارکت قراردادی اتاق محاسبات به شماره 1400 تاییدی بر اطلاعات ارائه شده از سوی متقاضیان نمی باشد و مدارک متقاضیان پس از اعلام پذیرش اولیه در آزمون توسط اتاق محاسبات بررسی می شود. .

نتایج قرارداد کار اتاق حساب 1400 و لیست پذیرفته شدگان آزمون (سه برابر ظرفیت قبولی نهایی) حداکثر تا 40 روز پس از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سنجش آموزش کشور اعلام می شود. سازمان. پذیرفته شدگان طبق برنامه پس از تکمیل مدارک و تکمیل پرونده، مراحل مصاحبه تخصصی را طی خواهند کرد.

اشخاصی که کارمند سایر سازمان ها و مؤسسات دولتی هستند باید حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از پذیرش، استعفانامه خود را به اتاق محاسبات ارائه کنند، در غیر این صورت از فرآیند جذب خارج می شوند.

چنانچه در هر مرحله از مراحل جذب، دیوان محاسبات تشخیص دهد که متقاضی اطلاعات خلاف واقع ارائه کرده است، استخدام فرد لغو شده و متقاضی حق اعتراض ندارد. پس از پذیرش و تکمیل مراحل جذب، انتقال از استان پذیرنده به استان های دیگر به مدت 5 سال امکان پذیر نمی باشد.

در هر یک از حوزه های اقلام امتحانی (درج شده در جدول 1، اطلاعیه ای که در روز ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ درج شده است)، فقط فارغ التحصیلان ممکن است همان حوزه، گرایش و مدرک دخیل باشد و پذیرش رشته ها یا گرایش های دیگر معادل مدرک یا بالاتر یا پایین تر امکان پذیر نیست.

خواندن
مشخصات، خرید و قیمت کنتاکتور هیوندای مدل HGC25
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

قبولی در آزمون کتبی به هیچ وجه درخواست قطعی نیست، اما قبولی نهایی با کسب حد نصاب و قبولی در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و سابقه کیفری پاک در مراکز ذیصلاح می باشد. لازم به تاکید است که گزینش نهایی از بین داوطلبان واجد شرایط انجام خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور شرایط ویژه کار در اتاق حسابداری به شرح زیر است:

1- دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر (ملاک تاریخ فراغت از تحصیل 1300/12/19).

تبصره 1: رشته تحصیلی افراد دارای مدرک کارشناسی با مدرک فوق لیسانس باید همان یا یکی از رشته های مذکور در همان کار در این فراخوان باشد.

2- حداکثر سن 30 سال برای مقطع کارشناسی (از تاریخ 19/12/70)

3- داشتن حداکثر سن 33 سال در مقطع کارشناسی ارشد (از 19/12/67)

3- حداکثر سن برای اخذ مدرک دکتری 35 سال (از 19/12/65 به بعد) می باشد.

4- مدت خدمت سربازی به حداکثر سن اضافه می شود.

5- گواهی فراغت از تحصیل متقاضیان، کارت مربوط به وضعیت سامانه نوبت دهی و اظهارنامه های مربوط به سهمیه های قانونی باید حداکثر تا روز آزمون تهیه و صادر و به همراه سایر اظهارات در روز ارائه شود. اسناد توافق شده است.

6- سوابق متقاضیانی که طبق بند (5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی به صورت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی مشغول به کار بوده اند به حداکثر سن آنان اضافه می شود.

7- بر اساس بند (الف) ماده (15) قانون حمایت از خانواده و جوانان در ازای ازدواج و تولد هر فرزند یک تا پنج سال به حداکثر سن متقاضیان اضافه می شود. ثبت.

خواندن
میادین میوه و تره‌بار تهران ۲۲ بهمن «تعطیل» هستند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *