تهیه پیش‌نویس سند نهایی احیای برجام / مذاکرات می‌تواند این ماه به سرانجام برسد

[ad_1]

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی به تفصیل درباره سند نهایی و وضعیت کنونی مذاکرات در وین گفت که سند نهایی احیای برجام آماده شده است.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، به روزنامه کومرسانت گفت که مسکو در نظر دارد مذاکرات در وین برای ازسرگیری توافق هسته‌ای را تا پایان فوریه به پایان برساند.
اولیانوف گفت: «در هر صورت، ما منتظر تکمیل سریع مذاکرات، ترجیحاً در این ماه هستیم».[فوریه]”.

هدف ما این است که مذاکرات را در اسرع وقت و ترجیحاً در این ماه تکمیل کنیم.[فوریه]
نماینده روسیه در جامعه بین المللی گفت که مسکو قاطعانه با تعیین «مهلت های جعلی» برای تکمیل مذاکرات مخالف است، اما معتقد است که مذاکرات نباید طولانی شود.
او گفت: «ما شدیداً با ضرب الاجل های ساختگی مخالفیم. در عین حال، ما موافقیم که مذاکرات نباید طولانی شود و در صورت تمایل می‌توان تا پایان این ماه به پایان رسید. این برخلاف اراده سیاسی و آمادگی طرفین برای اعمال انعطاف پذیری معقول صورت می گیرد.

ما قاطعانه مخالف تعیین ضرب الاجل های ساختگی هستیم. در عین حال، ما موافقیم که مذاکرات نباید طولانی شود و در صورت تمایل می‌توان تا پایان این ماه به پایان رسید.
به گفته این دیپلمات روس، سند نهایی برای احیای توافق هسته ای آماده شده است.
وی در پاسخ به اینکه مذاکرات در چه مرحله ای است، گفت: فکر می کنم می توان گفت که مرحله فعلی آخرین مرحله است. کارهای زیادی انجام شده است.
اولیانوف ادامه داد: سند نهایی آماده شده است. چند مورد در این سند وجود دارد که هنوز باید روی آنها کار شود، اما سند روی میز است. طولانی است و بیش از بیست صفحه دارد. این مبنایی است برای به نتیجه رسیدن مذاکرات در زمان کوتاه.

خواندن
سرمدی: قوانین برخورد با سارقان بازدارنده نبوده و نیازمند به روزرسانی است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

سند نهایی تنظیم شده است. چند مورد در این سند وجود دارد که هنوز باید روی آنها کار شود، اما سند روی میز است.
به گفته نماینده روسیه در وین، این سند ماهیت سیاسی خواهد داشت و گام های مشخصی را برای بازگشت به توافق اصلی تعیین می کند.
وی گفت: این سند شامل لغو تحریم‌های آمریکا و اقداماتی است که ایران باید در حوزه هسته‌ای بردارد و در نهایت شامل توالی اجرای این توافق‌ها می‌شود.

این سند شامل لغو تحریم‌های آمریکا و اقداماتی است که ایران باید در زمینه هسته‌ای بردارد و در نهایت شامل توالی اجرای این توافق‌ها می‌شود.
پس از دستیابی به توافق نهایی، یک دوره آماده سازی برای اجرای آن آغاز خواهد شد. پس از آن، روزی فرا می رسد که در نهایت شاهد ایجاد بریکس در چارچوبی خواهیم بود که قبلاً در سال 2015 داشتیم. موافقت شد. اما این یک برنامه پیچیده است که هنوز باید روی آن کار کنیم.
این دیپلمات روس در پاسخ به این سوال که آیا سند نهایی مستلزم اقدام شورای امنیت سازمان ملل متحد است که قطعنامه‌ای در مورد توافق هسته‌ای را تصویب کرد، پاسخ داد که موضوع قطعنامه دیگری در سازمان ملل مطرح نشده و احتمالاً نیازی نخواهد بود.
انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *