توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری‌ها، گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک است

[ad_1]

مدیرکل دفتر امور شهرها و شوراهای استانداری تهران، توسعه خدمات الکترونیک در شهرداری ها را گامی بلند در تحقق شعار دولت الکترونیک برشمرد.

به گزارش ایسنا، دومین جلسه شورای توسعه فناوری اطلاعات و ایجاد نظام آماری در شهرداری های استان تهران با حضور مدیر کل، معاون و سرپرست تیم های دفتر امور شهرها و شوراها، نماینده شهرداری تهران برگزار شد. اداره کل حراست، نماینده اداره فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی. یکی از مسئولان انفورماتیک شهرداری تهران به منظور بررسی راهکارها و چالش های ایجاد اتوماسیون جامع و استقرار سامانه جامع آماری در سطح شهرداری های تهران برگزار شد.

هادی گورابی مدیرکل دفتر امور شهرها و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر اینکه برگزاری این سلسله نشست ها اهمیت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری ها از نگاه مسئولان استانی را نشان می دهد، گفت: نظام اداری کشور. و ایجاد شفافیت در این زمینه.

وی افزود: شهرداری ها در خط مقدم خدمات رسانی عمومی به مردم هستند، بنابراین موفقیت در توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری ها گامی مهم و بلند در راستای تحقق شعار دولت الکترونیک و در نتیجه تغییر افکار مردم است. و مهم است که با جامعه همراه باشید.

مدیرکل حوزه شهر و شوراهای استانداری تهران تصریح کرد: شهرداری ها خدمات مختلفی را به مردم ارائه می کنند و در سال های اخیر نحوه ارائه بسیاری از این خدمات از روش های سنتی به روش های مدرن تغییر کرده است اما مشخص نیست. سیاست در مورد نحوه استفاده از سیستم های اطلاعاتی برای مکانیزه کردن فرآیندها، مشکلاتی هم از نظر اجرا و هم از نظر کنترل وجود دارد که باید به فوریت رفع و برطرف شود.

خواندن
پوشش مراسم ۲۲ بهمن از ۱۲ نقطه تهران
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

غرابی گفت: بدون شک تصمیم گیری صحیح در گرو داشتن اطلاعات صحیح است و اینجاست که مدیریت و پردازش صحیح داده های انباشته شده در بانک های اطلاعاتی سیستم های مختلف مورد استفاده در شهرداری ها به ویژه اتوماسیون مالی، مدیریت، منابع انسانی. و برنامه ریزی شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی های انجام شده در سطح شهرداری های استان تهران نشان می دهد که سطح فناوری اطلاعات در 46 شهرداری استان هم از نظر زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری مورد استفاده و هم از نظر رویکردهای مدیریتی و مهارت نیروی انسانی. . متنوع و ناهمگون است، بنابراین اولین قدم در رصد توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری های استان تهران، دستیابی به درک و تعریف مشترک بین تمامی نهادهای دخیل در این حوزه است.

گورابی تاکید کرد: تعریف استانداردها و رویه های لازم بر اساس نیاز شهرداری ها با در نظر گرفتن چارچوب امنیت اطلاعات و قابلیت پشتیبانی از ایجاد گزارش های جامع از نرم افزارهای نظارتی مورد استفاده در شهرداری ها، اقدام مهم دیگری است که باید به سرعت انجام شود. . بالا

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، گورابی افزود: ارتقای سطح و جایگاه فناوری اطلاعات در ساختار سازمانی شهرداری ها و همچنین تقویت و تثبیت نیروی انسانی در این حوزه از دیگر موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *