حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان های استان تهران شد

[ad_1]

با حکم رئیس سازمان زندان ها، حشمت الله خیاط الغیب به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان تهران منصوب شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی در حکمی حشمت الله خیاط الغیب را به سمت مدیرکل زندان های استان تهران منصوب کرد.

در متن این پیشنهاد آمده است: «جناب آقای سید حشمت الله حیات الغیب، نظر به تعهد، تجارب و دانش جناب عالی در زمینه تأمین امنیت زندان، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل زندان ها و حراست و امنیت زندان ها» منصوب می شوید. فعالیت های آموزشی در استان تهران.

اجرای احکام همزمان با اصلاح و تربیت مجرمان و مجرمان و فراهم کردن بستر لازم برای بازگشت سالم و عزتمندانه آنان به آغوش خانواده یکی از اهداف مهم و اساسی سازمان است که نیازمند برنامه ریزی همه جانبه و اصولی مبتنی بر انسانی است. فرهنگ و کمال اسلام استفاده از همه فرصت ها و همکاری و هماهنگی کامل با مدیران و کارکنان سازمان و مسئولان محترم قضایی و اجرایی استانی و جلب حمایت آنان خواهد بود.

انتظار می‌رود با استفاده از امکانات موجود، با تفکیک و طبقه‌بندی زندانیان، ایجاد فرصت‌های آموزشی و اشتغال، ارتقای فرهنگ و بهداشت و نظارت بر آنان، تمام تلاش خود را برای سالم‌سازی هر چه بیشتر زندان‌ها به کار گیرد. دستورالعمل شأن و منزلت زندانیان و آیین نامه اجرایی زندانها جهت انجام اقدامات ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه و با توجه به اهداف متعالی سازمان تعزیرات جهت بهبود شرایط موجود زندانهای مستقر اعمال گردیده است. تحول و تعالی روشهای علمی بر اساس سند تحول قضایی شاهد شکوفایی حداکثری نظام زندانبانی اسلامی خواهیم بود.

خواندن
فوتی‌های کرونا در کشور دوباره سه رقمی شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

توفیق روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت رسانی هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم. شایان ذکر است حشمت الله حیات الغیب جایگزین علی رستمی به عنوان مدیرکل جدید زندان های استان تهران شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *