حضور ناظران مدیریت بحران در مترو برای اخراج افراد دارای علائم کرونا

[ad_1]

جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران کرونا شهرداری تهران به منظور اجرای مصوبات جلسات اخیر ستاد، تصمیم گیری در مورد وضعیت حمل و نقل و حمل و نقل عمومی و بازنگری در محدودیت های طرح ترافیک برای کاهش سرنشینان و اتخاذ تصمیمات جدید برای کاهش آسیب های ناشی از مدیریت شیوع جدید سازمان. بحران تهران رخ داد.

به گزارش ایسنا، علی نصیری در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا شهرداری تهران با اشاره به شیوع میکورن در کشور و شهر تهران، بروز و بستری شدن این بیماری در بیمارستان، بر لزوم توجه به این بیماری تاکید کرد. این موضوع و یادآور شد: اجرای کامل آنها مهم است و باید مشکلات موجود به سرعت برطرف شود.

وی همچنین بر تشکیل تیم‌های نظارتی برای نظارت بر مراکز شلوغ از جمله سینما، جشنواره فیلم فجر و همچنین واگن‌های مترو تاکید کرد و بر لزوم اطلاع‌رسانی به شهروندان تهرانی در خصوص خطرات ایمیکرون تاکید کرد.

نصیری با بیان لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش‌های مختلف شهرداری و تداوم فعالیت مراکز واکسیناسیون در پی این جلسه، گفت: از شنبه هفته آینده ناظران سازمان بحران کرونا در تهران در مترو حضور خواهند داشت. این ناظران از کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند می‌خواهند دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افراد دارای علائم بیماری عروق کرونر قلب را با احترام از مترو خارج کنند.

وی با فراخوان شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی، بر لزوم اجرای برنامه های ویژه برای آگاه سازی شهروندان از خطر ابتلا به این بیماری در سطح شهر تاکید کرد و گفت: با مشارکت سازمان بهسازی شهر تهران، تبلیغ موثر تاج انجام می شود. در تهران

خواندن
کمپرسور سیلندر پیستونی بیتزر Bitzer سرما سازان غرب
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

تداوم تزریق نوبت سوم واکسن به گروه‌های آسیب‌پذیر با اعزام تیم‌های عملیاتی، با استفاده از سامانه امید و سایر روش‌های ممکن برای شناسایی و تایید آمار رانندگان تاکسی برای نوبت سوم، تصمیمات لازم را در خصوص استانداردهای بهداشتی اتخاذ کنید. در مترو و سایر بخش‌های حمل‌ونقل عمومی و اعمال همین رویه در حوزه اطلاع‌رسانی و ایجاد یکپارچگی اجرایی بخشی از بیانات این نشست بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علاوه بر رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، مدیرعامل شهر سالم، اداره کل بهداشت، تاکسیرانی و نمایندگان سایر شرکت های تابعه نیز حضور داشتند. برای حضور در جلسه

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *