دومین وبینار دانش آموزی زیست انجماد برگزار می‌شود

[ad_1]

همزمان با پنجمین سمپوزیوم کرایوبیولوژی و بانک زیستی، دومین وبینار دانشجویی با موضوع انجماد زیستی در اسفندماه ساعت 14 برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین سمپوزیوم کرایوبیولوژی و بانک زیستی با مساعدت معاونت آموزشی پژوهشکده رویان جهاددانشگاهی در تاریخ 4 اسفند 93 برگزار می شود. این سمپوزیوم چهار حوزه اصلی آسیب سرمازدگی، استراتژی های مورد استفاده برای کاهش آسیب سرمازدگی، بانک های زیستی و انجماد در طول کووید-19 را مورد بحث قرار می دهد. این رویداد فرصتی برای به روز رسانی اطلاعات و آخرین پیشرفت ها در کریوبیولوژی فراهم می کند. علاوه بر این، دانشمندان، محققان و دانشجویان برای حل مشکلات خود در این زمینه به تبادل اطلاعات خواهند پرداخت.

کسانی که مایل به ثبت نام هستند پنجمین سمپوزیوم کریوبیولوژی و بانک زیستی در سایت معاونت آموزشی پژوهشکده سلطنتی برای اشاره به.

دومین وبینار دانشجویی انجماد زیستی برگزار می شود

بلافاصله پس از برگزاری سمپوزیوم، در روزهای 5 و 6 اسفند 93، اساتید مجرب این حوزه سه کارگاه آموزشی در زمینه کشت و انجماد سلول، انجماد جنین و تخمک و در نهایت انجماد اسپرم را بر عهده خواهند داشت.

همزمان با برگزاری سمپوزیوم 2 و 3 اسفندماه ساعت 14 بخش دانشجویی وی برگزار می شود. در دومین وبینار دانشجویی با موضوع انجماد زیستی، دانشجویان با موضوعات فریزینگ در زمینه های مختلف آشنا می شوند. انجماد چیست و تاریخچه آن چیست؟ ضد یخ ها و استفاده مادام العمر آنها توسط حیوانات خونسرد. کاربرد انجماد در تحقیقات بیولوژیکی. سلول ها و بافت ها چگونه در بدن ذخیره می شوند؟ موضوعات این وبینار به شرح زیر می باشد.

دومین وبینار دانشجویی انجماد زیستی برگزار می شود

کسانی که مایل به ثبت نام هستند دومین وبینار دانشجویی انجماد زیستی در سایت معاونت. برای کار آموزشی پژوهشکده رویان برای اطلاعات بیشتر با شماره های 23562752-021 و 02123562499 تماس بگیرید یا تماس بگیرید.

خواندن
یخچال پرده هوا دیکتاش کومبی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *