رشیدی کوچی: نباید فرصت طلایی ارزهای دیجیتال را با محدودسازی داخلی از دست بدهیم

[ad_1]

عضو فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اکنون عصر طلایی برای بهره برداری از توان بسترهای مبادلات ارزهای دیجیتال داخلی است و نباید اجازه دهیم این فرصت با توجه به سیاست غلط مهاری از دست برود. تجربه ناموفق “.

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با ایسنا، درباره لزوم قانون گذاری در حوزه رمزنگاری ارز و ساماندهی بسترهای مبادلات داخلی گفت: مدتی است که به این موضوع توجه ویژه ای داشته ام. امروزه بسیاری از افراد جامعه که اکثراً جوانان هستند به ارزهای دیجیتال روی آورده اند و خوشبختانه اکنون می خواهند از پلتفرم ها و اپلیکیشن های داخلی استفاده کنند. یکی از مزیت های سایت های صرافی داخلی، امکان نظارت بر آنهاست. با توجه به استقبال بخش بزرگی از جامعه سایت داخلی و ظرفیت خوبی که این سایت ها دارند، لازم است هر چه سریعتر سایت های داخلی ساماندهی شود.

وی در ادامه بیان کرد:به جای محدود یا غیرفعال کردن دسترسی به صرافی های ارز دیجیتال در پلتفرم های داخلی، باید از این فرصت عالی نهایت استفاده را ببریم. اکنون ما یک فرصت عالی داریم و باید پلتفرم های مبادله ارزهای دیجیتال داخلی خود را قبل از اینکه افراد جامعه بخواهند به پلتفرم های خارجی که هیچ نظارتی ندارند حرکت کنند، سازماندهی کنیم. عصر طلایی است و به جای تلاش برای تعطیلی و محدود کردن فعالیت پلتفرم های داخلی، باید از آنها حمایت و ساماندهی کرد. تجربه تا به امروز نشان داده است که مسیر محدودیت و بسته شدن نه تنها جواب نداد، بلکه مردم را مجبور به روی آوردن به تریبون های خارجی کرد.

خواندن
معاون اجرایی رئیس جمهور وارد خوزستان شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز وقت آن است که شورای عالی فضای مجازی، وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و مجلس دور هم جمع شوند و تصمیم درستی برای سرمایه گذاری و تبادل دیجیتال اتخاذ کنند. ارزها در پلتفرم پلتفرم ها من قاطعانه مخالف محدود یا غیرفعال کردن دسترسی به تبادل ارزهای دیجیتال در پلتفرم های داخلی هستم. این روش قطعا راه حل موثری نیست و منجر به هدایت افراد به پلتفرم های خارجی می شود که هیچ کنترلی روی آنها ندارند. در نهایت این شیوه مدیریت به ضرر مردم و نظام خواهد بود.

صرافی ارز دیجیتال یک واقعیت جدید جهانی است

وی در ادامه تاکید کرد که اعمال حکمرانی خوب بر اساس واقعیت های جامعه در این حوزه ضروری است. ارزهای دیجیتال یک واقعیت جهانی هستند که بیش از پیش در حال شکل گیری و ریشه یابی است. ارزهای رمزنگاری شده غیرقانونی نیستند، اما مشکل ما نبود قانون در این زمینه است. با توجه به اینکه کشور ما در صدر کشورهای تحریمی قرار دارد، می توانیم با برنامه ریزی صحیح و اعمال قانون و نه با نگاه بسته به محدودیت های داخلی، از فرصت های ایجاد شده توسط ارزهای دیجیتال به نفع کشور استفاده کنیم. . البته مردم راه خودشان را می روند پس چه بهتر که دولت و دولت در این مسیر با برنامه ریزی دقیق به مردم نزدیک شوند و در راستای منافع کشور گام بردارند.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *