علی رستمی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها شد

[ad_1]

رئیس سازمان تعزیرات در حکمی دکتر علی رستمی را به سمت «مدیرکل اداره کل مدیریت و روابط عمومی» این سازمان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات و اقدامات تامینی و تربیتی در کشور، دکتر علی رستمی به عنوان «مدیرکل اداره اداری و روابط عمومی» سازمان تعزیرات معرفی شد.

در متن حکم دکتر غلامعلی محمدی آمده است:

جناب آقای دکتر علی رستمی، با سلام

نظر به فداکاری، تجارب و تجربیات جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفتر ریاست جمهوری و امور عمومی» منصوب می شوید.

با عنایت به حساسیت و جایگاه ویژه این دفتر در سازمان و نقش کلیدی آن در برقراری ارتباط بین سازمان با سایر نهادها و نهادهای دولتی و خصوصی داخل و خارج از کشور و نیز بررسی افکار عمومی و افکار عمومی در خصوص فعالیت های سازمان از 1 انعکاس دقیق و به موقع فعالیت ها، برنامه ها و نتایج سازمان در رسانه ها به منظور اطلاع رسانی دقیق و استفاده از ایده ها و پیشنهادات مورد نظر هنگام برنامه ریزی سازمان از نظر عملکرد و حساسیت اجتماعی، بر روی از سوی دیگر نیاز به برنامه توجه جدی تری در همه ابعاد آشکار شد.

انتظار دارم در راستای اهداف متعالی سازمان و در چارچوب وظایف تعیین شده با استفاده از تمامی امکانات و فرصت های موجود نسبت به انجام فعالیت های ارتباطی مورد تایید ریاست محترم قوه قضائیه در خدمت نهضت و تکریم طرح مددجویان و در تمامی موارد با تکیه بر روش های علمی در دوران تحول و کمال مطابق با سند تحول قضایی شاهد شکوفایی حداکثری ممکن نظام تعزیرات خواهیم بود.

خواندن
همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ اجرا می شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

توفیق روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *