قالیباف: پشیمان‌ها ناکامی‌ها را به انقلاب نسبت می‌دهند/مردم ایران شایسته بهترین زندگی هستند

[ad_1]

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پشیمانی که زمانی انقلابی بود، امروز به این تمایل دارد که انقلاب موفق نبوده و یا تمام ناکامی های خود را به انقلاب نسبت می دهیم، در حالی که واقعیت درست برعکس این رویکرد پشیمانی است. . و ناکامی ها و ناکامی ها به طور اتفاقی اتفاق افتاد که از مبانی انقلاب و امام فاصله گرفتیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف شامگاه دوشنبه (19 بهمن ماه) در «نخستین همایش اطلاعات سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات» که به همت وزارت اطلاعات برگزار شد، با تبریک دهه مبارک فجر و … وی در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، نقش مهم جامعه اطلاعات را پاسداری از انقلاب اسلامی مردم ایران دانست و با تاکید بر اینکه امنیت و دفاع نقطه قوت کشور است، گفت: در این زمینه یکی از الزامات مهم همکاری و هم افزایی جامعه اطلاعاتی است.

وی موضوع نظارت را یکی از نیازهای جدی کشور در شرایط کنونی دانست و با تاکید بر استفاده مؤثر و مشروع از ابزارهای نظارتی، با اشاره به اختصاص یک روز جلسات علنی دادگاه به اقدامات نظارتی گفت: اقدامات، 18 میلیارد تومان. از 32 میلیارد تومان وام اشتغالزایی و محرومیت زدایی که در قانون بودجه 1400 از سوی مجلس پیش بینی شده بود اما تا آذرماه تخصیص نیافته بود، در روزهای اخیر از سوی دولت به استان ها اختصاص یافته است.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه این اقدام قابل تقدیر است و با تشکر از دولت محترم در مجلس، افزود: امیدوارم با صرف این وام ها طبق قانون، شاهد تاثیر مثبت آن در اشتغال و محرومیت زدایی باشیم.

قالیباف در بخشی دیگر از سخنان خود درباره دهه مبارک فجر گفت: دهه مبارک فجر نماد انقلاب اسلامی است، اما معتقدیم اقداماتی که در این دهه انجام می دهیم به این معنا نیست که نشان دهیم. وقتی تجدید عهد می کنیم به حرم شهدا یا حرم امام می رویم، معتقدیم امام و شهدا همیشه زنده هستند و حرکت انقلاب موجی است که هرگز فروکش نمی کند و صعودی است. حرکت و همیشه به جلو.

خواندن
انواع برچسب لیبل و موارد مصرف هر یک (13)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی افزود: اگر از من بپرسند چرا می گویید امام همیشه زنده است؟ پاسخ در موفقیت ها و ناکامی های دهه های گذشته است. جایی که شکست خوردیم، زمانی بود که اصول و مبانی انقلاب و امام فاصله گرفتیم و آیا این غیر از حقیقت زنده امام است؟

رئیس مجلس افزود: پشیمان‌هایی که زمانی انقلابی بودند و از انقلاب می‌گفتند و می‌نوشتند، امروز تلاش می‌کنند بفهمند انقلاب به نتیجه نرسید یا آنچه را که ما از دست می‌دهیم به انقلاب نسبت می‌دهند، در حالی که مشکل درست برعکس پشیمانی است. رویکرد. و ناکامی‌ها و ناکامی‌ها به‌طور اتفاقی اتفاق افتاد که از مبانی انقلاب و امام فاصله گرفتیم.

وی با بیان اینکه دو رکن اصلی در بطن انقلاب و نهضت وجود داشت، تصریح کرد: اول اینکه حرکت امام بر اساس سنت های الهی بود و دوم اینکه امام خمینی (ره) متکی به مردم و بر قله اعتماد بود. و اعتماد به نفس امام و ایمان مردم به مردم در دوران دفاع مقدس بود که سخت ترین حوادث نظامی و قدرتی را شاهد بودیم اما عظمت امام و انقلاب را دیدیم که این سختی ها را بر جای گذاشت. اتفاقاتی که به خواست مردم رسید و ما شاهد نتایج درخشان آن بودیم.

قالیباف با بیان اینکه در دفاع مقدس لحظاتی داشتیم که فاصله ما از ارتش تا دندان مسلح صدام به 12 متر رسید و در جبهه 6 کیلومتری زیر آتش و خون قرار گرفتیم، افزود: حقیقت امام در این جا زنده است. زمان با کنترل” . امام الهي و مردمي به نفع مردم ايران رفته است و مي بينيم حتي رژيم صهيونيستي كه روزگاري آرزوي حضور در مرزهاي ايران را داشت، اكنون 1500 كيلومتر با مرزهاي ما فاصله دارد. آیا این حقیقت زنده امام خمینی نیست؟

وی در این خصوص تاکید کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب از مردم سالاری دینی صحبت می کنند به این معناست که همین مردم معتقدند مردم برای نظام جمهوری اسلامی هستند و رکن اصلی هستند.

خواندن
اگر امروز هیچ چیز دیگری نمی خوانید، این گزارش را در رژیم غذایی کتوژنیک هدفمند بخوانید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروز دو خواسته مهم از ما مسئولین دارند، افزود: خواسته اول آنها این است که با آنها صادق باشیم و دومین خواسته آنها آزادی عمل کنیم. مسائل مختلف پیش می روند و می گویند اگر بستری برای نمایندگی آنها فراهم نکنیم، حداقل برایشان مانع ایجاد نمی کنیم.

وی افزود: امروز خواسته یا ناخواسته مانع از مشارکت مردم در حکومت کشور شدیم در حالی که امام (ره) فرمودند مردم هر کاری می خواهند خودشان انجام دهند، دولت ها در آن دخالت نکنند، بلکه دولت ها رسیدگی کنند. چیزها . کاری که مردم انجام نمی دهند.» می تواند انجام دهد و همه چیز روی زمین می ماند.

وی افزود: اکنون که در دهه فجر با امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنیم، باید به این دو رکن انقلاب یعنی خداپرستی و مردم گرایی اعتماد کنیم و بدانیم که راه حل مشکلات مردم بر این دو رکن است. “

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در 4 دهه گذشته همواره بر دو موضوع تمرکز داشته است، گفت: امنیت و منافع مردم، اقتدار کشور.

وی با تاکید بر اینکه البته دشمن به دنبال تخریب رابطه امام و امت است و به هر نحوی منافع مردم را به خطر می اندازد خاطرنشان کرد: دشمن امروز به دنبال تغییر افکار مردم و از بین بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است. . و وظیفه ما به عنوان رهبری رهبر معظم انقلاب فرمودند توضیحی دارد. یعنی کاری را که مستقیماً خلاف اراده و نیت دشمن انجام دهد.

قالیباف با بیان اینکه مهم ترین موضوعی که باید حل کنیم و بارها درباره آن صحبت کرده ام، تغییر نظام اداری و اجرایی کشور است، گفت: امروز نظام اجرایی و اداری کشور چرخیده است. به اسبی سرکش، که عنان در دست کسانی است که نباید در منطقه خودش حکومت کنند.

خواندن
۲۵ درصد پروتئین موردنیاز لرستان را عشایر تولید می‌کنند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه در حوزه حکومت داری نیازمند تحولات و دولت جدید هستیم، گفت: نظام اداری و اجرایی کشور هیچ ربطی به مبانی انقلاب اسلامی ندارد و این چالش بزرگی برای مردم است. کشوری که نیاز به اصلاح دارد.

وی با بیان اینکه نظام اجرایی و اداری کشور باید بر اساس آرمان های امام (ره) یعنی خداپرستی و ایمان مردم باشد، خاطرنشان کرد: امروز موظفیم کارآمدی دین را در جامعه نشان دهیم تا تأثیر آن را بر مردم ببینیم. ” زندگی کنید و مشکلات را حل کنید.

رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب معتقدند مکتب امام دارای سه ویژگی معنویت، عقلانیت و عدالت است، این خصلت را از بین ببرید، عقلانیت تبدیل به عقلانیت لیبرالی و عدالت آن به عدالت مارکسیستی تبدیل می شود.

وی افزود: عقلانیت در مکتب امام، عقلانیت همراه با وحی است که برخاسته از علم و تجربه، توجه و ارزش گذاری برای تجربه است.

قالیباف با بیان اینکه ویژگی سومی هم باید ظهور و بروز پیدا کند که عدالت به معنای عام آن یعنی در اقتصاد، در زندگی روزمره، در جامعه و… است، افزود: عدالت معیار مدیریت خوب جامعه است؛ یعنی عدالت در جامعه و جامعه و جامعه. اگر شکاف بین فقیر و غنی در جامعه بیشتر شود، باید بدانیم که خداوند با کسی اخوت نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که معتقدیم خدای جبهه ها خدای اقتصاد هم هست اما باید بدانیم اگر در اقتصاد به سنت های الهی عمل کنیم قطعا پیروز خواهیم شد.

قالیباف با تاکید بر اینکه مردم ایران مستحق زندگی بهتر هستند، گفت: با شناخت ظرفیت ها و رهنمودهای بسیار خوب کشور در سیاست های کلان ارتباطی، معتقدم مشکلاتی که در کشور شاهد هستیم در یک بازه زمانی معقول، در راهی است که برای رضایت مردم از زندگی خود قابل حل است، اما اجرای آن به شرطی که خستگی و زمان تلاش و ایجاد تغییرات را ندانیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *