کرملین: رزمایش‌های روسیه جای “هیچ نگرانی” برای کشورهای همسایه ندارد

[ad_1]

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) تاکید کرد که روسیه می تواند “در تمام خاک خود” حتی در خاور دور تمرینات نظامی انجام دهد و این مانورها نباید باعث “نگرانی” سایر کشورها شود.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرگزاری تاس گفت که ژاپن به شلیک گلوله جنگی توسط کشورش (روسیه) به سمت جزایر کوریل جنوبی معترض است.

پسکوف گفت: «البته، ما به توسعه رزمی، آموزش رزمی، مانورها و تمرینات در سراسر فدراسیون روسیه از جمله خاور دور ادامه خواهیم داد.

وی افزود: این تمرینات به هیچ وجه نباید برای همسایگان ما “اضطراب، ناراحتی یا تشویش” ایجاد کند.

هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه ژاپن امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که دولت ژاپن به روسیه نسبت به مانورهای مهمات جنگی در روزهای آینده در جزایر کوریل جنوبی اعتراض کرده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی دیگر در روز دوشنبه، رئیس ستاد ارتش ژاپن به‌روزرسانی‌ای را ارائه کرد که نشان می‌دهد طرف روسی از قبل تمرین را آغاز کرده است. وی همچنین گفت که این رزمایش ها در منطقه تجاری انحصاری ژاپن شامل چهار جزیره شمالی برگزار می شود.

پیش از این یک روزنامه ژاپنی گزارش داده بود که توکیو از مسکو اطلاعیه ای در مورد رزمایش موشکی دریافت کرده است که طی روزهای آینده در منطقه وسیعی نزدیک شمالی ترین جزیره هوکایدو ژاپن برگزار می شود. منطقه ای که جزایر کوریل و تنگه لاپروس را می پوشاند. همانطور که گزارش شده است، روسیه در این ماه (فوریه) یک رزمایش موشکی واقعی انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
چرا برخی از افراد تقریبا همیشه با کفسازی باغ درآمد پس انداز کردن پول
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *