اتحاد و انسجام گروه‌ها و جریانات فلسطینی رمز پیروزی در مقابل رژیم صهیونیستی است

[ad_1]

اتحاد و همبستگی گروه ها و جنبش های فلسطینی رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی است.

رئیس جمهور وحدت و انسجام همه گروه ها و جریان های فلسطینی را رمز پیروزی بر رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: حرکت متحد همه فلسطینی ها در نهایت به هدف آزادی قدس شریف منجر می شود و نباید خللی ایجاد شود.

به گزارش ایسنا، وی روز سه شنبه پس از دریافت استوارنامه سفیر جدید فلسطین، سلام زواوی، با اشاره به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: حمایت از ملت فلسطین و آزادی قدس شریف اولین وظیفه جهان اسلام و جمهوری اسلامی است. ایران حامی واقعی مردم است.» فلسطین و آزادی قدس افتخاری است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئله فلسطین باید در اولویت همه دولت ها و ملت های اسلامی قرار گیرد، گفت: آنها سرعت خود را کم کردند، اما متوجه نشدند که عهدشکنی می کنند.
رئیسی گفت: پیامی که مردم فلسطین به رژیم صهیونیستی و حامیان غربی می‌دهند پیام مقاومت است و اگر صهیونیست‌ها بفهمند فلسطینی‌ها قیام کرده‌اند، محاسباتشان تغییر می‌کند.
رئیسی با اشاره به اقدامات برخی دولت‌های منطقه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، گفت: این دولت‌ها باید با اعتراض علنی کل مردم و گروه‌های فلسطین بدانند که اقدامات موذیانه آنها از سوی آنها مردود و محکوم است.
رئیسی افزود: اقدامات برخی از دولت های عربی برای برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی نه تنها در ایجاد حفاظت و امنیت برای آنها ناکام خواهد ماند، بلکه مشکلات این دولت ها را دوچندان و مشکلات منطقه و کشور عربی را تشدید می کند. “
«سلام زواوی» سفیر جدید فلسطین پس از تقدیم استوارنامه خود، با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از حمایت های واقعی مردم ایران از مردم فلسطین، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بود. واقعاً یک پیروزی بزرگ برای مردم عرب و اسلامی است.»
زواوی افزود: برخی از رژیم های عربی و اسلامی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی حرکت می کنند، عملا حقوق ملت فلسطین و قطعنامه های موجود در این زمینه را نادیده گرفته و به آرمان فلسطین پشت کرده اند.
وی افزود: امیدواریم با پیروزی نهایی و تشکیل کشور مستقل فلسطین در پایتخت قدس شریف بتوانیم به امامت حضرت آیت الله خامنه ای در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

خواندن
آمریکا: روسیه ظرف چند روز آینده به اوکراین حمله می‌کند/ تحریم‌ها علیه مسکو روی چین اثر می‌گذارد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *