بیانیه حزب اتحاد ملت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

[ad_1]

حزب وحدت ملی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در بخشی از این بیانیه آمده است:

چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را در پیش داریم در حالی که ابهاماتی که در بیانیه سال گذشته حزب اتحاد ملت به وجود آمد هنوز در ذهن و ضمیر بسیاری از ایرانیان و کسانی که به این حزب پیوسته اند زنده است. حرکت بزرگ و خالصانه از سوی دیگر، ایمان به او جنبشی است ضد استبداد، ضد سلطنت، آزادیخواه، استقلال طلب، عدالت خواه، غیرخشونت طلب، معنوی و به معنای دقیق کلمه، جنبش مردمی، یعنی حاصل تحول عظیم مردم ایران است که از زندگی آنها حمایت می کند و از سوی دیگر نتایج بسیاری را می توان در زندگی روزمره مردم و نارضایتی های موجود یافت.

قانون اساسی کنونی میثاق ملی ماست و هرگونه تغییر اصلاح طلبانه با پیامدهای روشن باید حول آن بچرخد و ابتدا بر قانون مداری و اجرای بدون سازش آن پافشاری کنیم، سپس امکانات دموکراتیک آن را فعال کنیم و قدم به قدم آن را فعال کنیم. سعی شد بعدا و در شرایط مناسب آن را تعمیر کند.

به یاد داریم که در کنار دو آرمان «استقلال» و «آزادی»، رفع فقر و تبعیض یکی از اهداف و شعارهای انقلاب بود. بنابراین شایسته نیست انقلاب و نظامی برخاسته از ادعای حمایت از مستضعفان و مستضعفان، دچار انواع نابرابری و تبعیض در اموری مانند آموزش عمومی، مراقبت های بهداشتی، کار شایسته، تامین اجتماعی و غیره شود. .

اصلاحات با تمام مشکلاتی که تصویر یک مانع ترسیم می کند و با همه انتقاداتی که می توان متوجه حاملان آن کرد، تنها راهبردی است که به راه و هدف پایبند مانده و با مسئولیت تمام به آن متعهد است.

خواندن
صعود از بهمن - ایسنا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

حزب وحدت ملی اسلامی ایران با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و ادای احترام به همه شهدا، ایثارگران، بزرگان و رهبران این نهضت بزرگ مردمی، بر پایبندی خود به آرمان‌های این نهضت بزرگ تاریخی تاکید و آرزوی آزادی همه ایرانی ها ، برابری ، برادری و زندگی با عزت و به افتخار این قوم شریف و تاریخی.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *