حدادی: مردم در اولین فرصت دُز سوم واکسن را دریافت کنند

[ad_1]

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین مولفه برای کنترل موج ششم کرونا در درجه اول تکمیل فرآیند واکسیناسیون و در درجه دوم مراقبت های بهداشتی فردی است. ” پروتکل ها

علی حدادی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص موج ششم کرونا در کشور و لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: واکسیناسیون خود را تکمیل کنند، زیرا شیوع این ویروس بسیار زیاد است و در تماس نزدیک با آن است. تعداد زیادی از افرادی که به ویروس آلوده می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تزریق نوبت سوم واکسن ضروری است و همه افراد باید ابتدا به واکسیناسیون نگاه کنند، ادامه داد: آمار و بررسی های پزشکی نشان می دهد افرادی که نوبت سوم واکسن را دریافت می کنند، در صورت ابتلا به سویه های جدید، ویروس در بدن آنها ضعیف تر عمل می کند.

عادی سازی Emicron ممنوع است

نماینده مردم شهرستان های طالقان، ساوی بلاغ، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از عادی شدن این بیماری خودداری شود چرا که با عادی شدن، رعایت پروتکل های بهداشتی در جامعه کاهش می یابد. رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حدادی تصریح کرد: با افزایش مرگ و میر و بیماری هم مسئولان بهداشت و هم مردم باید توجه ویژه ای به وضعیت داشته باشند. ستاد ملی کرونا نیز باید در اسرع وقت با رعایت شرایط اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پایان تاکید کرد: مهمترین مولفه برای مبارزه با موج کرونا اولا تکمیل فرآیند واکسیناسیون و ثانیاً رعایت پروتکل های بهداشتی فردی است که تنها در این صورت می توانیم از این موج بیماری عبور کنیم. با کمترین آسیب

خواندن
لایحه بودجه ۱۴۰۱ در شورای نگهبان تایید شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *