دولت مصمم به اجرای طرح رتبه بندی معلمان است

[ad_1]

معاون اول رئیس جمهور حمایت و اعتماد مردم را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: یکی از ویژگی های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعتقاد به نقش مردم است. در پیشبرد امور و حل مشکلات مختلف».

به گزارش ایسنا، محمد محبر صبح امروز (سه شنبه) در مراسم راه اندازی 2950 طرح آموزشی در سراسر کشور، با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) گفت: دین، شجاعت، بی اعتنایی ثبات در راه، خویشتن داری و از همه مهمتر اعتماد به مردم از ویژگی ها و ابعاد شخصیتی امام راحل بود.
وی افزود: امام خمینی (ره) تلاش کردند تا زمینه نقش آفرینی ملت در کشور و پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کنند و در دوران دفاع مقدس نیز اتکا به مردم نشان داده شد و امروز مسائل مختلف در کشور می تواند مورد اعتماد و اعتماد مردم باشد.
مخبر با اشاره به اینکه معلمان و دانش آموزان از پرمخاطب ترین مورد استفاده امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس بودند، گفت: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان و معلمان بخش قابل توجهی از رزمندگان را تشکیل می دادند و نقش اساسی داشتند. نقش در پیروزی.» کشور ما در جنگ تحمیلی بازی کرد.
معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود مجمع خیرین مدرسه ساز را خانواده ای خوب خواند و افزود: از امروز 30 درصد مدارس کشور با خیرین ساخته شده است که باید در سایر صنایع مانند تولیدی و اشتغال نظارت شود. ” همچنین استفاده کنید.
وی با قدردانی از خانواده میرمحمدصادق خیر سازنده مدرسه که در این مراسم حضور داشتند، گفت: خیرین مدرسه ساز کارهای بزرگی در کشور انجام داده اند که حاصل کار خیر آنها می تواند باشد. در سراسر کشور دیده می شود. “
این افشاگر عدالت را یکی از شعارهای محوری دولت مردمی آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی برشمرد و گفت: عدالت آموزشی یکی از مهمترین شاخه های عدالت است و اگر در این بخش عدالت را برقرار نکنیم می توان به عدالت دست یافت. . در بخش های دیگر نیز.» اینطور نخواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: اگر فردی از تحصیل محروم شود و نتواند از عدالت آموزشی برخوردار شود، استعدادها و توانایی های خدادادی آن فرد متجلی نمی شود و از فرصت ها و توانایی های دیگر برخوردار نمی شود.
وی با اشاره به خاطره حضور خود در محضر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر مدرسه سازی، تصریح کرد: زمانی که در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بودم، مقام معظم رهبری اصرار داشتند که ستاد 1000 مدرسه ساخته شود. در مدتی پس از تحقق این امر، در جلسه دیگری که خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدم، ایشان تاکید کردند که عدد 1000 مورد تاکید قرار گرفته و باید به تعداد مدرسه در کشور بسازیم. همانطور که می توانستیم
مخبر در بخشی دیگر از سخنان خود به توجه ویژه دولت به وضعیت معلمان و فرهنگیان اشاره کرد و گفت: توسل به وضعیت بستگان شاغل در آموزش و پرورش هم در شعارهای انتخابات ریاست جمهوری بود. و در بودجه سالانه 1401. و دولت در نظر دارد طرح رتبه بندی معلمان را معرفی کند.
معاون اول رئیس جمهور افزود: در این زمینه اگرچه لایحه قبلی رتبه بندی معلمان دولت دارای اشکال و ایراداتی بود، اما رئیس جمهور تاکید کرد که باید همین لایحه را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنیم تا موضوع رتبه بندی پیگیری شود. به سرعت “.
وی با اشاره به ارائه گزارشی در این مراسم مبنی بر وجود مدارس سنگی و صومعه سرا به ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار، خاطرنشان کرد: دولت برای حل این مشکل هم از توان خود و هم از توان سایر نهادها استفاده خواهد کرد و آموزش و پرورش و می خواهم پرورش این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد.
با حضور معاون اول رئیس جمهور از خانواده میرمحمدصادق خیر سازنده مدرسه قدردانی شد و دکتر مخبر دستور راه اندازی 2950 طرح آموزشی در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس و ارتباط با 4 استان هرمزگان را صادر کرد. ، ایلام، سیستان بلوچستان و خراسان رضوی.

خواندن
امروز؛ احتمال تصمیم‌گیری نهایی درباره رتبه‌بندی معلمان/برقراری حقوق و بیمه کامل خرید خدماتی‌ها
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وزیر آموزش و پرورش همچنین با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، توجه جدی به آموزش همگانی را زیرساختی برای توسعه و آبادانی آینده کشور از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: : پایان نظام جمهوری اسلامی ایران. وابستگی نظام آموزشی کشور به کشورهای استکباری از بین رفت و در این راستا در دو جهت زیرساخت های فیزیکی و ارتقای کیفی در جمهوری اسلامی ایران اقداماتی انجام شد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین نرخ باسوادی را 96 درصد نسبت به 48 درصد در سال 57 اعلام کرد که رشد سرانه آموزش در کشور از 1.5 به 5.2 متر مربع است. در سال 57 540000 کلاس درس و افزایش تعداد مدارس از 52000 به 113000 را یکی از اقدامات و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در توسعه نظام آموزشی کشور برشمرد و گفت: یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی از نظر توجه به مسائل». زیرساخت های فیزیکی در نظام آموزشی کشور به گونه ای است که طی 40 سال گذشته مدارسی که به تدریج فرسوده شده اند با اعتبارات لازم تعمیر و بازسازی شده اند.
وی تعداد مدارس با نیازهای ویژه را 10 برابر از 162 مدرسه به 1680 مدرسه و تعداد مدارس استعدادهای درخشان را از 5 به 708 مدرسه افزایش داد و تعداد کادر آموزشی و معلمان دارای مدرک لیسانس و بیش از 40000 نفر در سال را به 57000 مدرسه افزایش داد. وی به دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تصریح کرد: در سایه اقدامات و تلاش های دولتمردان و خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور، هیچ جایی در کشور نیست که دانش آموزان از مزایای کلاس درس برخوردار نباشند. سیستم آموزشی
نوری افزود: با توجه به سند تحولات بنیادین در نظام آموزشی کشور، سعی شد با ایجاد نگاهی اساسی در فضای آموزشی و مدرسه ای کشور، فردی با کیفیت و استاندارد و مطابق با آرمان های عالی آماده شود. امام خمینی و جمهوری اسلامی ایران.
وی همچنین با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای متخصص برای کمک به تولید و صنعت کشور گفت: در این راستا وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای به گسترش هنرستان ها در کشور برای جذب دانش آموزان به بازار کار دارد. و تامین بخش تولید است که این مهم در سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری در سال 92 برای ارتقای نظام آموزشی کشور مورد تاکید قرار گرفت.
وی در پایان از جمعیت خیرین مدرسه ساز، رهبری فرمان امام، بانک ها، صندوق کمک به مستضعفان، وزارتخانه ها و ارگان های دولتی که در ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس کشور تلاش کردند، تشکر کرد. از 12 میلیون دانش آموز در سال 92 به 15.5 میلیون دانش آموز در سال جاری، این نشان می دهد که هر ساله نظام آموزشی کشور نیاز به ساخت کلاس های درس جدید دارد و علاوه بر آن کیفیت تحصیل دانش آموزان نیز باید تامین شود.

خواندن
آغاز جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

شایان ذکر است صبح امروز با دستور معاون اول رئیس جمهور 2950 پروژه آموزشی با 13450 کلاس درس به صورت متمرکز و همزمان در مدرسه ویژه کودکان امام رضا (ع) منطقه 16 تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *