دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده نیروی هوایی ارتش

[ad_1]

دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرمانده نیروی هوایی ارتش

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در روز نیروی هوایی با امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورهاگان در این دیدار، بیعت هموطنان با امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی دانسته و می افزاید: ما دوسان تپه را در 21 بهمن، در برابر نیروهای گارد شاهنشاهی که محکم ایستادند و درهای زرادخانه را به روی مردم گشودند، فراموش نکرده ایم.
وی با اشاره به رشادت‌های نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: در آغاز جنگ و در زمانی که سایر نیروها انسجام کافی نداشتند، 140 فروند هواپیمای جنگی ایران بر فراز بغداد پرواز کردند و نمایشی باشکوه از اقتدار جمهوری. ساخته شده.” اسلام گرایان ایران دشمنی را به تصویر کشیده اند که رژیم بعث را مات و مبهوت کرده است.
رئیس قوه قضائیه نیروهای مسلح در بخشی دیگر از سخنان خود از حمایت همیشگی قوه قضائیه نیروهای مسلح گفت: از هیچ اقدامی در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و حفاظت از نیروهای مسلح خودداری نخواهیم کرد. نیروها.” استحکام – قدرت.”
وی خاطرنشان کرد: حتی مجازات چند مجرم در این نیروها اقتدار نیروهای پاک و رزمنده را حفظ می کند.
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز در این نشست با بیان اینکه کارکنان هوانیروز سرباز ولایت هستند و برای تامین امنیت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، گفت: اگر می خواهیم ثابت کنیم که سرباز واقعی هستیم، باید فردا بهتر خواهد شد و ما تمام تلاش خود را برای خدمت به کشور انجام خواهیم داد.
وی افزود: دستگاه قضایی نیروهای مسلح همواره منشأ قوت و پشتوانه قوی برای همه نیروهای مسلح بوده است.
شایان ذکر است در این جلسه جانشین رئیس و بازرسی، دادستان نظامی تهران، مدیرکل روابط عمومی و معاون حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

خواندن
بازدید رییس جمهور از موزه هنرهای معاصر
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *