رفع تصرف بیش از ۱۰ کیلومتر از سواحل جزیره قشم

[ad_1]

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از لغو تصرف 10 کیلومتری ساحل جزیره قشم و تخریب دیوارهای ویلاهای دولتی برای حفاظت از حریم دریایی 60 متری با هماهنگی دولت خبر داد. .

به گزارش ایسنا، رئیس قاضی استان هرمزگان از رفع تصرف از منطقه 10 کیلومتری ساحل جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی با اشاره به اظهارات رئیس قوه قضائیه در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال در 26 دی ماه و دستور رئیس جمهور برای مقابله با متخلفان منابع طبیعی، گفت: در این راستا دیوار ویلاهای دولتی و … سازه های اطراف سازمان منطقه آزاد برای حفاظت از دریای 60 متری منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور دادستانی و انقلاب جزیره قشم در محل و نیز به صورت مشترک بین قوه قضاییه و منطقه آزاد و دستگاه های مرتبط با دولت اجرا شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری نهادها در راس آن، سواحل جزیره قشم ادامه دارد و اراضی آزاد شده توسط افراد و ارگان های دولتی در دسترس عموم قرار می گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از دستگاه های دولتی که به صورت داوطلبانه نسبت به رفع سازه های غیرمجاز در بستر و دریا اقدام کرده اند و دستگاه هایی که اقدامات مناسبی را برای اعمال قانون در این زمینه انجام داده اند، تقدیر و تشکر کرد. و هشدار داد که اقدامات لازم برای رفع موانع موقت در امتداد ساحل در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
آجر شیشه ای یا بلوک شیشه ای چیست؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *