سخنگوی سپاه :لحظه‌ای از کمک به مردم محروم کشور غافل نخواهیم بود

[ad_1]

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همزمان با یازدهمین مرحله رزمایش امدادرسانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از 15 میلیون بسته معیشتی را در سراسر کشور توزیع می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در یازدهمین مرحله رزمایش یاری وفاداری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم امام راحل گفت: : علیرغم هجوم و توطئه های دشمنان با اتکا به رحمت و تدابیر مقام معظم رهبری وارد چهل و سومین سال پیروزی انقلاب شدیم و وارد شدیم.

وی گفت: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به مستضعفان و مستضعفان بسیار چشمگیر است به طوری که بیش از 15 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور بین افراد کم تاج و یا بدون تاج توزیع شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ادامه داد: سپاه به دستور امام راحل (ره) و توصیه مقام معظم رهبری همواره خود را در شادی و غم مردم شریک می داند و خود را در همه جا ثابت کرده است. حوزه که فدای مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان نتوانستند جلوی فعالیت ها و تلاش های سپاه را بگیرند، گفت: سپاه در کنار همه اقدامات مهم و موثر در سطح ملی برای رشد و شکوفایی کشور، هیچ گاه از تامین امکانات غافل نشده است. خدمات به مردم در اقصی نقاط کشور».

نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه توضیح داد: سپاه از تعمیر کوچکترین منبع آبی تا بزرگترین سدی که منجر به نجات خوزستان شد در حال انجام است.

خواندن
قیمت میلگرد فولاد صنعت زمانی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی با بیان اینکه سپاه الهام می گیرد، الهام می گیرد و مشکلات را حل می کند و زمینه را برای همه فراهم می کند، تاکید کرد: یکی از مهمترین مسئولیت های سپاه کمک به مردم در همه عرصه ها است.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سپاه ادامه دهنده راه شهدا است، گفت: سپاه هر جا که برای حل مشکلات تلاش کرد موثرترین دستگاه بود و امروز اعلام می کنیم که سپاه آماده کمک به دولت مردمی در توسعه نظام است.

وی ادامه داد: همانطور که از مشکلات فرصت‌های طلایی ایجاد کردیم، نشان می‌دهیم در فرصت بعدی این اقدامات را تکرار می‌کنیم و امیدواریم الگوی خوبی برای نسل جوان باشیم.

سردار شریف در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به آرمان های امام و رهبری تلاش می کنیم و برای کمک به محرومان کشور لحظه ای را از دست نمی دهیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *