فرمانده نیروی دریایی ارتش :توطئه‌گران در دام خود گرفتار می شوند

[ad_1]

فرمانده نیروی دریایی: توطئه گران به دام افتاده

شهرام ایرانی با بیان تهدیدها و توطئه های شوم دشمنان این مرز و بوم گفت: تا زمانی که قرآن در جامعه نهادینه شود، توطئه گران به دام می افتند.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امشب در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره انس با قرآن که با حضور رئیس معاونت عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح، رئیس قرآن و عترت، رئیس قرآن، عترت و عترت برگزار شد. ستاد اقامه نماز سازمان عقیدتی فعالیت های سیاسی ارتش و فرماندهان به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش و روسای پایگاه ها و پایگاه های دریایی ارتش در قالب وبینار ویژه دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی برگزار شد. از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است. جشنواره ها و برنامه های ویژه قرآن را برگزار کرد. تاریخ نشان داده است که از ارزش این کتاب آسمانی نه تنها چیزی کم نشده، بلکه روز به روز در حال افزایش است و جوامعی که قرآن کریم را بسیار دوست دارند بیش از سایرین فعال هستند. .
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به تهدیدات و توطئه های شوم دشمنان این منطقه ادامه داد: گرفتار شدن توطئه گران قانونی است و امروز به برکت این کتاب آسمانی شاهد پیشرفت روزافزون نظام مقتدر هستیم. جمهوری اسلامی ایران
وی با تبریک این جشنواره به مناطق برتر تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی نیروی دریایی ارتش افزایش تعداد خانواده های قاری قرآن است و با برنامه ریزی هدفمند و مستمر امیدواریم روزی را شاهد باشیم که 100 درصد خانواده ها در جامعه ما قرآن شود.»
حجت الاسلام صنعت پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیروها نیز از همه عوامل برنامه و شرکت کنندگان و حمایت همه جانبه فرمانده نیروی دریایی ارتش تشکر کرد و گفت: اساس انقلاب اسلامی پیروی است. به دستور قرآن کریم و امام خمینی (ره) علیه طاهوت قیام کردند تا به این کتاب آسمانی عمل کنند.
صنعت پور ادامه داد: در راستای تقویت و توسعه معارف عمومی قرآن کریم و تقویت سبک زندگی اسلامی در نیروی دریایی ارتش، علاوه بر مسابقات تهذیب، طرح تسنیم قرآن در سطح نیرو نیز اجرا می شود.
شایان ذکر است که بیش از پانزده هزار کارمند و خانواده نیروی دریایی در المپیادهای روشنگری در سال 1400 شرکت کردند.

خواندن
گرزین مدیرکل اداری و مالی استانداری گلستان شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *