فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی جبهه دشمن

[ad_1]

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز وفاداری تاریخی نیروی هوایی به امام خمینی (ره) در 22 بهمن 1357 در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی این وفاداری شگفت انگیز را نقطه عطفی خواندند و فرمودند: : «به منظور تحریف حقایق، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسی نظام اسلامی، یک حرکت تدافعی و هجومی ترکیبی با تأکید بر وظیفه فوری و قطعی جهاد».

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار با اشاره به محدودیت تعداد شرکت‌کنندگان به دلیل شرایط نامساعد کرونا، گفتند: نوبت سوم واکسن را هم زودتر دریافت کردم.

وی به مردم توصیه کرد که هر کاری که پزشکان و متخصصان صلاح می‌دانند برای انجام مراحل انجام دهند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس با اشاره به حرکت تاریخی نیروی هوایی در وفاداری به امام خاطرنشان کردند: اگرچه نسل فعلی نیروی هوایی در آن روز حضور نداشتند، اما همه کسانی که در نیروی هوایی با احساس مسئولیت، به افتخار و فضیلت خدمت می‌کنند. آن روز شریک شدند، زیرا این حرکت واقعاً بیعت با آرمان ها و جهاد مقدس بود که امام از فرماندهان مقتدر آن بود تا حرکت معنوی ادامه داشته باشد و همه کسانی که در مسیر این آرمان ها هستند در آن شرکت کنند. این یک جنبش است

رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ویژگی های این حرکت بسیار مؤثر را «تشخیص نیاز لحظه» توسط افسران و همرزمان نیروی هوایی و اجرای هوشمندانه آن بر اساس بصیرت عنوان کردند. ، و گفت: و از جایی که تصورش را نمی کردند زده شدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان مهم‌ترین لحظه تربیتی این واقعه تاریخی، افزودند: اگر نیروهای حق و جبهه اسلام در هر عرصه‌ای از جهاد اعم از نظامی، علمی، پژوهشی و غیره، دارای فعالیت‌های فعال، مؤثر و دلگرم‌کننده باشند. حضور و شکوه و شهامت آشکار را نشان دهد.طرف نترسد محاسبات دشمن قطعا از آب درخواهد آمد زیرا این یک وعده ی ناگسستنی الهی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز محاسبات آمریکایی ها اشتباه است و از جایی که قبلاً نمایندگی نداشتند و همچنین از رئیس جمهور خودشان، یعنی رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا عملاً متحد شده اند، مورد حمله قرار می گیرند. دست به کارهایت بزن.» بقیه شهرت آمریکا را مسلم فرض کنید.

خواندن
قوانین فعلی در خصوص حمایت قانونی از محیط‌بانان ناقص است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان عمق حرکت نیروی هوایی در آن روز، به تداوم آن پس از انقلاب در عرصه های مختلف اشاره کردند و افزودند: تشکیل جهاد خودکفایی نیروی هوایی در اوایل انقلاب. . پاسداشت مقدس، همه چیز حکایت از آن دارد که حرکت 19 بهمن 57 مبتنی بر عمق و روحیه بصیرت بود و به همین دلیل شهدای برجسته ای چون صیاد شیرازی، بابایی، ستاری، کلاهدوز، فکوری و فلاحی در نیروی هوایی ظاهر شدند. ارتش.

یکی از دلایل عمق و بصیرت نیروی هوایی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ارتباط نزدیک آنان با مستشاران آمریکایی در دوران دیکتاتوری و دیکتاتوری، سلطه و فساد اخلاقی آنان را برشمردند و گفتند: نسل جوان از این موضوع اطلاعی ندارند، اما نمونه آن تکرار مکرر بود. استفاده از ارتش آمریکا و انگلیس توسط ارتش ایران برای سرکوب مردم تحت ستم که یکی از خیانت های رژیم پهلوی به ارتش و ملت ایران و جنایت علیه سایر مردم است.

رهبر انقلاب با تأکید بر اهمیت «جهاد تبیینی»، عکس منتشر شده از بیعت یاران با امام خمینی (ره) را نمونه ای از تأثیر ماندگار کار تبیینی دانستند و گفتند: با ظرفیت محدود رسانه ای منتشر شده است. آن روز، و این نشان دهنده تأثیر انکارناپذیر روایت دقیق وقایع است.

وی با اشاره به انتشار رسانه های مختلف در زمینه های مختلف، سیاست خاصی از رسانه های معاند اسلام و ایران را تحریف واقعیت ها به کمک دروغ های حرفه ای دانست و افزود: آنها حتی به دنبال تزیین چهره جنایت ساواک هستند. اما برعکس با تحریف سیمای انقلاب و امام بزرگوار، سیر، حقایق و جنبه های مثبت انقلاب را کاملاً پنهان می کنند و نقاط ضعف را صدها بار بزرگنمایی می کنند، بنابراین در مقابل این تهاجم رسانه ای توضیح جهاد این است. یک وظیفه قطعی و فوری

خواندن
ایسنا - جلسه «شورای عالی انقلاب فرهنگی»
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دیکتاتوری رسانه‌ای را یکی از دیکتاتوری‌های قدرت‌های غربی علیرغم ادعای آزادی بیان خواندند و با اشاره به مصادیق حذف نام و عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی، خاطرنشان کردند: بله ممنوع‌الانتشار هستند و در مقابل آن‌ها ممنوع است. از این فضا نهایت استفاده را ببرید تا اسلام و جمهوری اسلامی را نابود کنید.

وی در مواجهه با این واقعیت تلخ، وظیفه همگان به ویژه مسئولان و متولیان رسانه ملی و صاحبان رسانه های مختلف دانست که به میدان بیایند و از موفقیت ها و شایستگی های بزرگ انقلاب صحبت کنند. افزود: اجتماعی، عمرانی، آموزشی، پزشکی، صنعتی، مذهبی-فرهنگی، دیپلماتیک و سیاسی، دفاعی و امنیتی، اما به دلیل کاستی هایی که در مجموعه رسانه های کشور وجود دارد بازتاب و اخبار زیادی از این اقدامات شگفت انگیز وجود ندارد، در حالی که هر کدام با فصلی از جهاد توضیح داده شده است.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید اجازه دهیم برخی مشکلات اقتصادی و حیاتی غبار این حوادث و حماسه ها را غبارروبی کند و از چشم مردم بزداید و فراموش شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین به «تهاجم ترکیبی» جبهه دشمن به ایران، یعنی تهاجم اقتصادی، سیاسی، امنیتی، رسانه‌ای و دیپلماتیک اشاره کردند. ملزم به کار هستند.

وی در پایان سخنان خود پیشرفت روزافزون کشور بر خلاف میل بدخواهان را نویدبخش آینده ای بهتر برای ملت دانست و گفت: همانطور که جمهوری اسلامی در این 43 سال با قدرت پیشرفت کرده و پیشرفت کرده است. قوی تر و عمیق تر شود، این حرکت در آینده بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت و دشمن باز هم شکست خواهد خورد.

خواندن
گام مهم در برنامه رژیم غذایی لاغری سریع بر پایه اصول علمی 2022
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین با اشاره به ایام پرفیض رجب، مردم به ویژه جوانان را به بهره مندی از برکات الهی و معنوی این ماه توصیه کردند.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش گزارشی از فعالیت ها، پیشرفت ها و برنامه های این نیروها ارائه کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *