نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق آغاز به کار کرد

[ad_1]

نمایشگاه دو روزه آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های دانش بنیان و خلاق کشور از صبح امروز (سه شنبه) مصادف با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور معاون اول رئیس جمهور آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بر و خلاق به مدت دو روز از ۲۲ تا ۲۲ بهمن ماه برگزار شد و محصولات فناور شرکت‌های منتخب دانش‌بر و خلاق در حوزه فناوری‌های نرم و مهندسی را ارائه کرد. صنایع خلاق، فناوری‌های فضایی، حمل‌ونقل، اقتصاد دیجیتال و هوش پیشرفته، لیزر و فوتونیک، فناوری‌های شناختی، فناوری‌های آب و محیط زیست، گیاهان دارویی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و سلول‌های بنیادی.

محمد محبر پس از افتتاحیه این نمایشگاه که با همراهی دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، از بخش های مختلف بازدید کرد و در خصوص آخرین تحولات، دستاوردها و محصولات فناوری و محصولات شرکت های دانش بنیان گفت و گو کرد.

معاون اول رئیس جمهور در بازدید دو ساعته از نمایشگاهی که به میزبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، از غرفه های مختلف نمایشگاه از جمله غرفه های حوزه نوسازی و نوسازی تجهیزات پزشکی بازدید کرد. از ژنتیک، داروسازی، مراقبت های بهداشتی، تجهیزات صنعتی و مدیریت انرژی، برق و الکترونیک، فناوری آب دریایی، انرژی، فناوری شبیه سازی، ساختمان و ساخت و ساز، حمل و نقل، بازی و سرگرمی، گردشگری و کشاورزی بازدید کرد.

همچنین در این بازدید مخبر پس از استماع مشکلات و دغدغه های فعالان شرکت های دانش بنیان، دستورات لازم را برای ارتقاء و رفع مشکلات این شرکت ها ارائه کرد.

خواندن
به یاد خالق «نخبه‌کشی»، زنده‌یاد علی رضاقلی
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *