پالایش اطلاعات پنج میلیون مددجو/اتصال اطلاعات نیازمندان به خیران

[ad_1]

رئیس کارگروه مددکاری هوشمند و موثر از اجرای طرح امداد هوشمند از آذرماه امسال خبر داد و گفت: در این سامانه پرونده اطلاعات مددجویان سراسر کشور ثبت شد که با ابلاغیه ظرف مدت 2 ماه تکمیل شد. رئیس کمیته مددکاری کلیه اطلاعات مدیریتی شفاف شده و پرونده های مددجویان امدادی که شامل حدود 2.3 میلیون خانواده می شود.

جعفر صباغیان در گفت وگو با ایسنا، وی افزود: به دلیل مشکلاتی که در سامانه های اطلاعات کمک به ویژه سامانه پشتیبانی وجود داشت، سال گذشته «سامانه کمک هوشمند و کارآمد» راه اندازی شد.

صباغیان عمده ترین نقص سامانه های کمک اطلاعاتی را «عدم یکپارچگی سامانه ها و ذی نفعان اصلی (مشتریان)» عنوان کرد و افزود: به دلیل این نقص امکان تبادل الکترونیکی اطلاعات در بستر مجازی وجود نداشت. پروژه امداد هوشمند 33 فرآیند امدادی را پوشش می دهد که چهار مورد از آنها در ماه اکتبر به پایان رسید و در حال حاضر در مراحل پایانی شناسایی نیازمندان قرار دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه طرح کمک هوشمند در آذرماه امسال ابلاغ و اجرا شد، خاطرنشان کرد: (۲.۳ میلیون خانوار) ​​شامل، تصریح کرد.

صباغیان در ادامه با اشاره به اینکه در سامانه هوشمند کمکی، وب سرویس‌های مختلف برای بررسی صحت و کامل بودن اطلاعات با سایر سازمان‌ها در ارتباط هستند، گفت: این ارتباط در بعد اطلاعاتی به تسهیل کار مراجعین کمک می‌کند و اطلاعات وارد شده صحیح و صحیح است. دقیق. از مهمترین آنها می توان به سامانه شاهکار، سامانه ثبت نام، سامانه کدپستی و آموزش و پرورش اشاره کرد.

خواندن
اسرائیل برای سرپوش گذاشتن به رسوایی امنیتی‌اش به اماکن مقدس اهانت می‌کند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی درباره فاز دوم طرح کمک های هوشمند گفت: مرحله دوم این طرح شناسایی و جذب خیرین و نیکوکاران است که تا پایان بهمن ماه به اتمام می رسد. در این مرحله اطلاعات مربوط به فرد نیازمند (که در مرحله اول در سیستم شناسایی می شود) با اطلاعات اهدا کننده ترکیب می شود و بیانگر تمام نیازهای مددجو است و از طریق این سامانه در اختیار خیرخواه قرار می گیرد و می تواند رضایتمندی را برآورده کند. نیاز نیازمندان

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد خمینی (ره) ادامه داد: مددجویان در گذشته برای دریافت خدمات باید به ادارات امداد در سراسر کشور مراجعه می کردند. اما با راه اندازی سامانه هوشمند مددکاری، هر یک از مددجویان و افراد نیازمند می توانند با مراجعه به سامانه، با دریافت فایل الکترونیکی درخواست خود را ثبت کرده و خدماتی را که امدادرسانی به جامعه هدف در این سامانه ارائه می دهد، بدون تماس با سامانه دریافت کنند. بخش کمک سالمندانی که به اینترنت یا تجهیزات الکترونیکی دسترسی ندارند نیز می توانند از طرق مختلف از جمله از طریق میزهای نقدی ثبت نام کرده و خدمات خود را دریافت کنند.

صباغیان گفت: با تدابیر پیش بینی شده با استفاده از خدماتی مانند پست پیشتاز یا سایر ارگان های ذینفع، بدون نیاز به بازدید فیزیکی، می توان این نیازهای مادی مشتریان را از طریق شرکت پست یا سایر شرکت ها تامین کرد.

وی افزود: یکی از قابلیت های این سامانه این است که بتوانیم امکانات کمک رسانی به جامعه هدف را به دقت محاسبه کرده و به نیازمندان واقعی برسانیم. در واقع در این سامانه با توجه به ویژگی ها و بانک اطلاعاتی یک فرد، به مشتریان بر اساس شاخص های خاصی امتیاز داده می شود و بر اساس امتیازات کسب شده و اولویت بندی خدمات ارائه می شود تا از تکرار و موازی کاری در دریافت خدمات جلوگیری شود. .

خواندن
احتمال برگزاری نشست کاری میان ایران و کره جنوبی تا اواخر بهمن
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *