پیام قدردانی وزیر بهداشت از مقام معظم رهبری به دلیل بیانات ایشان در تشویق مردم به واکسیناسیون

[ad_1]

وزیر بهداشت در پیام خود از سخنان آموزنده مقام معظم رهبری در تشویق مردم به واکسیناسیون و توجه به پیام های کادر درمانی تشکر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا، متن این پیام به شرح زیر است:
حضور رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)
سلام و خداحافظ
با آرزوی سلامتی برای حضرتعالی، ایام الله دهه مبارک فجر را در حضور این رهبر بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
رهبری و حمایت ایشان در سخت ترین شرایط و لحظات تاریخی، چراغ راه روشنگری و دلگرمی خدمتگزاران انقلاب اسلامی و خدمتگزاران مردمی نجیب و نجیب بوده است.

در بحران جهانی ویروس ننگین کرونا، فرزندان دلاور و دلاور این سرزمین سرافراز در خط مقدم حفظ سلامت مردم جان برکف لحظاتی ماندگار در خاطره ایران اسلامی رقم زدند و برخی از آنان به درجه رفیع نائل آمدند. علی رغم تحریم های سرکوبگرانه برای استکبار و تحریک رسانه ها برای تحقیر دستاوردهای بزرگ فرزندان سرافراز ایران، حمایت قاطع معظم له از تصمیمات ستاد و مدافعان سپاه کشور سلامت جان بیرکف است. سربلندی و قوت قلب همه بندگان صادق. در همه زمینه ها بود.

اینجانب خود را با بیانات روشنگرانه این مقام معظم رهبری در تشویق مردم به واکسیناسیون و توجه به پیام های کادر پزشکی، خادمان و حافظان، تجدید میثاق با آرمان های والای امام فرزانه امت در حفظ سلامتی و جان هموطنان عزیز می دانم. صمیمانه از سلامتی شما تشکر و قدردانی می نمایم .

امیدوارم به لطف خداوند متعال، علو درجات حضرت، ارواحنا فداه، ایثار و هدایت و حمایت معظم له و یاری دولت انقلاب و همت فرزندان این عزیزان. مردم مرزنشین و ایثارگر در حوزه سلامت. به زودی در راه نهایی ریشه کنی این بیماری شوم قدم خواهیم گذاشت و هر چه بیشتر جلوه های شادی جاودانه ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود. من دیده ام”.
انتهای پیام/

خواندن
حمایت جو بایدن از تامین بودجه برای پلیس آمریکا
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *