بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت دهه فجر

[ad_1]

انجمن اسلامی دانش آموختگان فیلیپین به مناسبت دهه مبارک فجر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

نصر از جانب خداوند و پیروزی عاجل مؤمنان

سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالگرد دهه فجر در حالی است که انقلاب اسلامی ایران، میراث بزرگ مکتب امام خمینی (ره) در حال برداشتن گام های مهمی در راه اقتدار و شکوفایی و حرکت به سوی است. تمدن نوین اسلامی که سرآغاز ظهور شتابان است.

دهه فجر سال 1357 روز رستگاری مردم ایران از چنگال مستبدان آن روزگار، روز تجلی نعمت بزرگ الهی، یعنی استقلال و آزادی بود. انقلاب و تشکیل جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین و در عین حال مردمی‌ترین رویداد در بین حوادث چند قرن اخیر جهان به شمار می‌رفت، زیرا پشتوانه اقتدار، استقلال و عزت همگان بود. ایرانی ها.

در حال حاضر دشمنان نظام اسلامی با متحمل شدن شکست‌های متعدد در عرصه‌های جنگ سخت و نرم و اعمال تحریم‌های سرکوبگرانه علیه ملت ایران به‌ویژه در عرصه اقتصادی، در صدد تضعیف نظام و جلوگیری از الهام‌بخشی ایران اسلامی برآمده‌اند. سایر ملل مدعی حقوق و استقلال. غافل از اینکه ملت بزرگ ایران ظرفیت خود را برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای برنامه های اقتصادی مقاومتی گسترش داده است و امیدوار است با گذراندن این برهه با عزت، تحریم ها را لغو و یا ماهرانه خنثی کند و ادامه دهد. مبارزه با فساد و از اختلاس مستضعفین و مستضعفان حمایت کنید.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با گرامیداشت یاد و خاطره و آرمانهای بلند امام و شهدای انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و ملت مبارز را به وحدت و برادری فرا می خواند. و وحدت ملی تحت پوشش از همه اقشار به ویژه فارغ التحصیلان خارج از کشور می خواهد در گرامیداشت یوم الله 22 بهمن با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کرده و اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند.

خواندن
کسب درآمد از سایت‌های پیش‌بینی: راهنمای کامل برای شروع
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *