جهاد تبیین، ملت را در جنگ شناختی و سایبری پیروز می کند

[ad_1]

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی نقطه عطفی در تاریخ بشریت بود. امام خمینی (ره) با مجاهدت ملت توانست از توسعه استکبار به رهبری آمریکا برای براندازی اسلام و نابودی استقلال ایران جلوگیری کند و سیطره کفر و شرک و نفاق را در هم بشکند و نظام سرکوبگر را به تبدیل کند. جمهوری اسلامی تا انقلاب اسلامی بشریت را به تعالیم انبیا و اجرای احکام قرآن دعوت کند. انقلاب اسلامی از ابتدا با تقابل سخت و نرم دو مکتب الحادی کمونیسم و ​​لیبرالیسم مواجه شد، اما به برکت توفیق الهی و رهبری ولی امر مسلمین و حضور ملت، انقلاب اسلامی پیروز شد. در ایران امپراتوری عظیمی در شرق در حال فروپاشی است که برای قدرت برتر خدا می جنگد.
حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب نکات زیر را یادآور می شود:
1- رهبر اصلی پیروزی انقلاب، رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی بود و رمز ماندگاری انقلاب، رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای پس از انقلاب اسلامی بود. رحلت امام (ره). امام خامنه ای با همان قدرت و قدرتی که در امام می شناسیم، شجاعانه در برابر ظلم و ستم آمریکا ایستادگی کردند و اقتدار جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان گسترش دادند به گونه ای که اکنون چالش اصلی آمریکا و جهان است. استکبار استکباری اسلام و ملت ایران.
2. امنیت امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در میان ملت ها و دولت های جهان شناخته شده است. ملت به رهبری امام خامنه ای در سالهای پس از رحلت امام خامنه ای در مقابل شر ظالمانه و نرم دشمن ایستادگی کرد و نه تنها از استقلال و آزادی دفاع کرد، بلکه راهبردهای شوم آمریکا و صهیونیسم را در منطقه شکست داد و تبانی کرد. تغییر جغرافیای سیاسی به نفع استکبار و صهیونیسم را شکست داد. ایران در مبارزه با تروریسم قهرمان جهان شد و با اراده پولادین مدافعان حرم امپراتوری ظلم و تجاوز داعش را نابود کرد.
3- پیشرفت و توسعه کشور در تمامی ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در مراکز علمی و تحقیقاتی جهان شناخته شده است و کتاب پژوهشی «40 سال کوه نوردی» آمار و شهادت مراکز مشهور جهان را مستند می کند. این واقعیت را آشکار می کند. در طول 43 سال گذشته پیشرفت چشمگیری در توسعه زیرساخت های ایران داشته ایم. اگر کاستی هایی وجود داشت به دلیل خرابکاری برخی نفوذها در داخل و باز بودن تفکر غربی و تا حدودی به دلیل فشار حداکثری آمریکا و متحدانش در اروپا بود.
4- اولین گام جمهوری اسلامی در تلاش و جهاد برای ترمیم پیامدها و آسیب های استعمار انگلیس و آمریکا در دو قرن گذشته، ساخت زیرساخت های کشور و ترمیم ویرانی ها و پیامدهای جنگ هشت ساله تحمیلی مستکبران و مزدوران با مردم شجاع ایران بخشش. دوران بسیار سختی بود که با حفظ دموکراسی و انتخابات آزاد، زمانی که سلایق غربی و غرب گرا، چپ و چپ به قدرت رسیدند و حرکت های دور از انقلاب و خط امام، با فداکاری و مقاومت رهبری کردند. خط ناب انقلاب اسلامی ائمه انقلاب ایران اسلامی را به پایه های قدرت، عزت، استقلال و آزادی رساندند.
5. ایران اکنون یک قدرت موثر در معادلات جهانی است. مثلث همکاری ایران، روسیه و چین در صورت تکمیل، معادلات جهانی را متحول می کند و عزت، صلابت و شکوه شرق را تثبیت می کند. ایران از نظر سیاسی سیاست مستقل اسلامی را در جهان اسلام در پیش گرفت که ثمره آن در لبنان، یمن و فلسطین مشهود است. صهیونیسم و ​​رژیم اشغالگر قدس در نهایت با ذلت فرو خواهند پاشید. چهره های انسان دوستانه فریبنده استکبار در عرصه سیاست بیش از پیش بر ملت ها آشکار می شود. دشمنان مستکبر در کشورهای خود خشم مردم خود را برانگیخته اند که چهره زشت ترامپ و بایدن را رد می کنند و امیدوارند که جنبش بیداری جهانی دنیای آینده را متفاوت از قرن 19 و 20 شکل دهد.

خواندن
خرید ترازوی دیجیتال شیشه ای مخصوص وزن کردن جنس اصل (3) پروژه نگار (2)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

6. دشمنان اسلام و ایران مستقل و عوامل فریب خورده آنها اینک جنایات و توطئه ها را در شرایط بحرانی کلی، عصبانی و جنون آمیز افزایش داده اند، به ویژه در تحریف حقایق و تحریف واقعیت های تاریک عصر ظلم و ستم و در بعد روانی. جنگ با استفاده از شبکه‌های مجازی و تبلیغات منفی رسانه‌های گروهی اطلاعات ضدحقیقت مانند بی‌بی‌سی، سی‌ان‌ان و دیگر صداهای استکباری و شبکه‌های متخاصم مثل من و شما سعی در تیره‌کردن آینده دارند در حالی که الحمدلله با ملت انتخاب درست تبانی کردند آنها در حال شکست هستند. در روزهای آینده شاهد افزایش شدید عملیات روانی آمریکا، صهیونیسم و ​​دیگر استعمارگران خواهیم بود که قطعا با هوشیاری مردم و مردم ما در مرحله دوم انقلاب اسلامی شکست خواهد خورد. تمدن اسلامی، جامعه نمونه و حکومت کریمه محور سیار شادی های بی ارزشی را برای جهان و نسل های آینده به ارمغان خواهد آورد. ملت ما بار دیگر در جنگ سایبری و جنگ شناختی در برابر جهاد تبیین و روشنگری در برابر تحریف ها و تحلیل های وارونه به پیروزی درخشانی دست خواهد یافت.
مردم قهرمان ما به ویژه نخبگان، جوانان و زنان به ویژه فعالان اقتصادی، افسران نظامی و جهادگران در این مرحله خواهند بود و به یاری خداوند متعال و ایستادگی ملت در راه سعادت و عدالت خواهند بود.
مردم قهرمان ایران
راهپیمایی امسال به دلیل کرونا غیرممکن است، اما در کنار هم می‌توانیم با مراسم‌ها و ابتکارات مختلف و در سطح خانواده جشن باشکوهی داشته باشیم که پاسخی تکان‌دهنده برای سران استکبار، توطئه‌گران و بانیان است. چالش ها و مسائل. شعار ما همان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است. مبارک باد باخمن پیروز می شود و شعار نه شرقی و نه غربی و مرگ بر دشمنان ملت ها و دشمنان ارزش ها خواهد بود.
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین و توطئه گران
زنده باد اسلام و ایران
حزب موتلفه اسلامی
فوریه 1400

خواندن
خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز ۱۷ بهمن
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *