حیدری: افزایش حقوق سربازان در سال آینده منتفی نشده است

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 تاکید کرد: مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده لغو نشده و در صورت تصویب مجلس و شورای نگهبان در سال 1401 اجرایی خواهد شد.

شهریار حیدری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اخباری مبنی بر لغو افزایش حقوق سربازان در سال آینده، گفت: حقوق سربازان از تبصره 7 بودجه تامین می شود، بنابراین اینگونه نیست. موضوع خرید سرباز است.” تجمیع خریدهای نظامی قبلی با افزایش حقوق سربازان در سال آینده همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: بر این اساس با مصوبه مجلس در سال آینده حقوق نظامیان افزایش می یابد. این سوالی است که ستاد کل نیروهای مسلح با آن موافق بوده و حتی بر ضرورت آن تاکید کرده است.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 درباره نظر ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص کارت ترجیحی سربازان متاهل 30 ساله و دارای دو فرزند بیان کرد: ستاد کل به دلیل سوء استفاده از این امر با احراز خدمت سربازی مخالفت کرد. مجوز. کمیسیون مشترک سپس تصویب کرد که سربازان 30 ساله و دو فرزند از خدمت آزاد شوند. در این طرح اشکالاتی وجود دارد اما مقرر شد در مدت یک سال معرفی شود تا سوء استفاده نشود و در عین حال اساسنامه آن توسط دولت و ستاد کل تدوین و در همین چارچوب اجرا شد.

حیدری یادآور شد: اجرای این موارد، یعنی. افزایش حقوق سربازان و صدور کارت مزایای بلاعوض برای سربازان 30 ساله و دارای دو فرزند منوط به تصویب عمومی و تصویب شورای نگهبان است که در این صورت برای سال 1401 اجرا می شود.

خواندن
اعزام ناو گروه هشتاد ویکم ارتش به آب‌های آزاد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق اخیرا افزایش حقوق سربازان در سال آینده را تصویب کرد. محسن دهنوی نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در تشریح این تصمیم گفت: حداقل دستمزد سربازان در سال آینده به 3 میلیون و 350 هزار تومان می رسد. سال حقوق ماهانه سربازان متاهل 5 میلیون تومان می شود که به طور میانگین حقوق سربازان نسبت به امسال سه برابر می شود تا بخشی از درد این عزیزان التیام یابد بنابراین حقوق سربازان بیکار معادل 60 درصد پایور است. سربازان مجرد رزمی معادل 75 درصد پایور و سربازان متاهل معادل 90 درصد نیرو خواهند بود.

وی ادامه داد: سال گذشته میانگین حقوق سربازان 300 هزار تومان بوده است; امسال این رقم به یک میلیون و 500 هزار تومان رسیده و در سال آینده از مرز 3.5 میلیون تومان عبور می کند. در سال 1401 به هیچ رزمنده ای کمتر از 3 میلیون و 350 هزار تومان نمی رسد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *