راه‌اندازی ۲ دستگاه پیشرفته برای درمان بیماری‌های قلبی در بیمارستان مدرس تهران

[ad_1]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی. شهید بهشتی امروز سه شنبه در بیمارستان شهید مدرس گفت: همکاران گروه قلب و عروق بیمارستان شهید مدرس در سال های اخیر تلاش زیادی برای ارتقای کیفیت فنی و علمی این مجموعه داشته اند. بخشی از خدمات در این مرکز ارائه نمی شود و خوشبختانه با اتصال دو دستگاه جدید در زمینه قلب و عروق در این مرکز بخشی از این نیازها برطرف می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی گفت: یکی از این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های اکوکاردیوگرافی است که برخی از مشکلات این ناحیه به ویژه در ارزیابی بطن راست را برطرف می کند که یکی از مشکلاتی است که در این زمینه وجود دارد. رشته اکوکاردیوگرافی.”

وی ادامه داد: با کمک دستگاه دیگری می توان با کانون هایی که باعث اختلال در عملکرد قلب می شود به ویژه پس از سکته های قلبی مبارزه کرد و از بین برد.

زالی تاکید کرد: بیمارستان شهید مدرس یکی از معتبرترین بیمارستان های آموزشی دانشگاه است و جایگاه و قدمت این بیمارستان به عنوان بیمارستان آموزشی در دانشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی بر لزوم پرکردن خلأ خدمات آموزشی و درمانی در سیستم خدماتی دانشگاه، ایجاد مرکز درجه یک قلب و عروق و بیماری های قلبی عروقی در دانشگاه با استفاده از توان علمی بیمارستان شهید مدرس تاکید کرد.

زالی در خصوص مدیریت راهبردی بیمارستان شهید مدرس نیز اظهار داشت: این دانشگاه آمادگی اجرای برنامه های مدیریت این مرکز را دارد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش کارکنان بیمارستان در ارائه خدمات درمانی به 6 هزار بیمار بستری و 21 هزار بیمار سرپایی مبتلا به کووید 19، نقش مهم این مرکز درمانی، آموزشی و درمانی را در روزهای سخت مبارزه با کرونا دانست.

خواندن
معرفی پارک فناوری پردیس و شبکه‌های نوآوری فن‌بازار برای دانشجویان و متخصصان ایرانی مقیم هلند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی. شهید بهشتی با بیان اهمیت ارائه خدمات درمانی به بیماران غیر عروق کرونر در زمان همه گیری، بر لزوم توجه بیشتر به این موضوع تاکید کرد.

زالی در ادامه به پتانسیل بیمارستان شهید مدرس در توسعه خدمات قلبی و عروقی به عنوان مرکز مهم آموزشی دانشگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به کاهش درآمد بیمارستان‌های دانشگاه در دوران مبارزه با کرونا، خواستار استفاده بیشتر از فرصت‌های خیریه این مرکز شد.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی. شهید بهشتی در ادامه برنامه با اشاره به توانمندی های علمی این مرکز و نیازهای بیمارستان شهید مدرس، دکتر سعید علی پور پارسا سرپرست مرکز درمانی، درمانی و آموزشی شهید مدرس است. در زمینه تجهیزات پزشکی گام مثبتی برداشته شده است.برای عملکرد بهتر این مرکز درمانی، آموزشی و درمانی در حوزه قلب.

امروز سه شنبه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دستگاه اکوکاردیوگرافی سه بعدی پیشرفته و ابلیشن و سیستم نقشه برداری پیشرفته قلب برای درمان آریتمی قلبی در بیمارستان شهید مدرس نصب شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *