رفتار رئیس‌جمهوری روسیه با همتای فرانسوی جنجالی شد/ ماکرون: پوتین مثل همیشه خوشحال نبود

[ad_1]

مکرون امروز سه شنبه گفت که فضای تنش در جریان مذاکرات روز دوشنبه با ولادیمیر پوتین در مسکو بر سر وضعیت اوکراین کاملا محسوس است.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در بیانیه ای که در شبکه فرانسوی BFM منتشر شد، گفت: پوتین خوشحالتر از همیشه نبود و فضای تنش قابل لمس بود.

وی با تاکید بر هدف از سفر خود به روسیه، بر کاهش تنش در اوکراین و گشودن چشم اندازهای جدیدی که به نظر وی محقق شده است، تاکید کرد.

مکرون گفت: «این سفر باعث ایجاد اعتماد در فرانسه شده است.

از همان ابتدای دیدار مکرون و پوتین، رسانه ها لحظات جالب زیادی را ثبت کردند.

اولین لحظه در ابتدای دیدار بود که دو رئیس جمهور از هم فاصله زیادی داشتند و حتی زمانی که ماکرون وارد سالنی شد که پوتین در آن منتظر بود، دو رئیس جمهور با فاصله زیادی پشت میز بیضی شکل نشسته بودند.

نحوه نشستن پوتین و مکرون در دو طرف میز طولانی واکنش گسترده ای را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. برخی معتقدند که این نحوه نشستن نشان دهنده بزرگی فاصله بین روسیه و غرب است. انشعابی که در آن فرانسه میانجیگری بین دو طرف است.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با تمسخر گفت که فاصله ماکرون و پوتین از فاصله بین نیروهای اوکراینی و روسیه بیشتر است.

کاربر دیگری نیز در مورد فاصله زیاد رهبران دو کشور در این دیدار به شوخی گفت: اینقدر مسافت در جلسه، لازم نبود مکرون را از پاریس به مسکو بکشانید، بهتر بود تماس بگیرید.

خواندن
افزایش کانورژن با پرفورمنس پلنر در گوگل ادز (18)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد که حتی مترجمی در سالن وجود ندارد و دو رئیس جمهور از ماشین مترجم استفاده می کنند و در یکی از ویدئوها پوتین از مکرون می خواهد که از ماشین مترجم استفاده کند تا رئیس جمهور فرانسه متوجه صحبت های او شود.

تصویر بحث برانگیز دیگر، کاری بود که پوتین پس از کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مکرون انجام داد.

کنفرانس مطبوعاتی جلوی دوربین ها به پایان رسید و پوتین به مکرون گفت که اتاق کنفرانس را ترک می کند، او به مکرون اشاره کرد که می خواهند کجا بروند. اما پوتین منتظر ادامه مکرون نشد، بلکه رفت و مکرون را ترک کرد که این برخلاف سنت دیپلماتیک است.

سرانجام پس از یک کنفرانس مطبوعاتی و انتقال به اتاق دیگری، مکرون تنها رفت.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *