زلنسکی در دیدار با ماکرون: احتمالا با رهبران روسیه، فرانسه و آلمان نشست برگزار ‌کنیم

[ad_1]

رئیس جمهور اوکراین از دیدار احتمالی با روسای جمهور روسیه، فرانسه و آلمان در کیف خبر داد.

امروز فرانسه و اوکراین در حال توسعه همکاری در همه زمینه ها هستند. اما سهم ما در ایمنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: روند صلح موضوع اصلی مذاکرات ما بوده است. انتظار داریم در آینده نزدیک دور دیگری از نشست سران چهارجانبه (نرماندی) را بر اساس توافقات به دست آمده در نشست پاریس در دسامبر 2019 برگزار کنیم.

رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد که قرار است در روزهای آینده نشستی در سطح مشاوران سران کشورهای چهارجانبه (نرماندی) برگزار شود.

گروه نرماندی چهار شامل اوکراین، روسیه، فرانسه و آلمان در ژوئن 2014 برای حل و فصل مناقشه جاری در دونباس در جنوب شرقی اوکراین ایجاد شد.

از سوی دیگر، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، با اشاره به آنچه غرب توصیف می کند، اظهار داشت: هدف از سفر من به مسکو و کی یف بازگرداندن نظم، ثبات و امنیت دسته جمعی در قاره اروپا تحت فشار نظامی (از روسیه به کی یف) است. اوکراین).

مکرون گفت: «به سهم خود معتقدم که می‌توانیم راه‌حل‌های عینی و عملی پیدا کنیم که به ما امکان پیشرفت را می‌دهد. این در جریان مذاکرات من با پوتین و شرکای اروپایی او مطرح شد.

مکرون با بیان اینکه دیدارهای او با پوتین و زلنسکی باعث پیشرفت در ثبات و امنیت منطقه شد، گفت: اکنون ما این فرصت را داریم که در این مذاکرات پیش برویم.

او معتقد است که روند حل و فصل بحران در شرق اوکراین باید بدون توجه به تنش و بدون تأثیر فشار زور بر مرزهای این کشور انجام شود.

خواندن
در مبارزه با ایران‌هراسی و روسیه‌هراسی تلاش شود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

او گفت: «هیچ جایگزینی برای توافقات مینسک وجود ندارد، زیرا این مبنای حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه در دونباس در جنوب شرقی اوکراین است.

وی افزود: این توافقات تنها راه برای ما صلح و تنها راهی است که به ما امکان ایجاد راه حل سیاسی پایدار را می دهد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *