«سند تحول دولت» بزودی منتشر خواهد شد

[ad_1]

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم ارتقای سطح فرهنگ سازمانی در ادارات گفت: در آینده نزدیک اولین نسخه سند تحول دولت منتشر می شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تاکید بر اینکه مسئولان نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های جدید اهتمام داشته باشند، گفت: باید زمان «تصمیم‌گیری» و زمان «اجرا» مشخص شود. تصمیم گیری در میان مردم مدیران اگر برای اجرای تصمیمی نیاز به زمان دارند، زمانی را تعیین و اعلام کنند تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم ارتقای سطح فرهنگ عمومی و فرهنگ سازمانی در جامعه، گفت: یکی از زمینه های نارضایتی مردم، عدم احساس مسئولیت در بین برخی از کارکنان است.
رئیسی گفت: «مردم وقتی به ادارات می آیند ناامید می شوند و با بی مسئولیتی و همدلی مواجه می شوند، بنابراین «پاسخگویی»، «انضباط اداری» و «فرهنگ سازمانی» در عمل باید تغییر کند. تصمیمات باید علمی و دانش محور باشد. با گفتار و برنامه نمی توان امید را در مردم ایجاد کرد، اما کردار و کردار در دل انسان امید ایجاد می کند.
رئیس جمهور تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی و تعدادی از مدیران باید در این زمینه بحث های نظری و دانش بنیان را انجام داده و انجام دهند.
رئیس جمهور بیانیه «گام دوم انقلاب» را سند مهمی خواند و گفت: این سند واقع گرایی و حکمت دارد، چشم انداز تمدن نوین اسلامی و خط مشی کلی نظام را لمس می کند و گفتمان خوبی دارد. ” دستگاه های اجرایی باید نگرش خود را نسبت به این سند مشخص کنند و مشخص کنند که برای اجرای این سند چه اقداماتی باید انجام دهند.
رئیسی در خصوص تکمیل «سند تحول دولت» گفت: اولین پیش نویس سند تحول که پیش از این برای وزرا ارسال شده بود منتشر می شود و تصمیمات از جمله بودجه 1401 بر اساس این سند خواهد بود. “

خواندن
رییس کل دادگستری استان تهران: باید فضاسازی‌ها را از زندان‌های تهران دور کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *