عرضه خدمات و فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در متروی تهران

[ad_1]

تفاهم نامه همکاری شرکت بهره برداری مترو تهران و ستاد توسعه فناوری نرم و صنایع خلاق با حضور پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فناوری نرم و صنایع خلاق و مهدی شایسته مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه امضا شد. .

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اداره ارتباطات و روابط بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ در این مراسم دبیر توسعه فناوری های نرم و صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تبریک دهه مبارک فجر گفت: این تفاهم نامه به نفع شهروندان و ساکنان استان ها تنظیم شده است. تهران و البرز و خدا را شاکرم که در این روزهای خوب این کار را با ابتکار و خلاقیت با کمک دکتر شایسته، مدیر توانمندی که از رهبران انقلاب و جوانان مستعد به شمار می رود، انجام می دهیم.

پرویز کرمی افزود: امیدوارم با این کار بتوانیم با بهره گیری از توان شرکت های خلاق و دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان نخبه به حل مشکلات راه آهن شهری کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه این امر امروز با شهردار شهر زیرزمینی تهران انجام می شود، ادامه داد: مترو در کنار امکانات رفاهی که برای شهروندان فراهم می کند، خواه ناخواه محیطی به نام شهر زیرزمینی ایجاد کرده است و اگر از این توانایی به خوبی استفاده شود. ” ما می توانیم شاهد رشد و بهبود کسب و کار در فرهنگ، هنر، شهروندی و نوآوری اجتماعی باشیم.

کرمی با اشاره به اینکه به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه روزانه 3 میلیون تردد با مترو انجام می شود، افزود: شرکت های خلاق در 20 حوزه اسباب بازی، مد و لباس، ورزشی، گیاهان دارویی و اجتماعی فعالیت می کنند. خدمات. نوآوری”. تا با استفاده از فناوری های نوین بازار خوبی برای ارائه محصولات خود در منطقه حفاظت شده زیرزمینی ایجاد کنند.

خواندن
رئیس قوه قضائیه به اصفهان سفر کرد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دبیرکل «توسعه فناوری نرم و خلاق» با بیان اینکه در کشورهای دیگر که مترو وجود دارد از ظرفیت مترو حتی بدنه قطارها استفاده می شود، گفت: باید مانند سایر کشورهایی که استفاده می کنند از این ظرفیت استفاده کنیم. مترو فضایی برای نمایشگاه ها و محصولات. و در جایی که تردد مسافران اجازه می دهد، می توانیم محصولات شرکت های مبتکر و خلاق را با برپایی نمایشگاه ها و گالری های هنری ارائه کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: با کمک مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و شرکت های خلاق و دانش بنیان خود در زمینه فناوری ها و تجهیزات راهبردی مترو، موتور، ساخت و ساز و خدمات الکترونیک می توانیم با دانش کار کنیم. شرکت های دانش بنیان و خانه خلاقیت و نوآوری بازار مترو خوبی داریم و امیدوارم در جلسه آینده موفقیت شرکت های دانش بنیان را ارائه کنم.

در ادامه این جلسه دکتر مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: معاون علمی و فناوری بیش از یک دهه است که خدمات ارزنده ای ارائه می دهد، اما بخشی از ایشان در این حوزه فعالیت می کنند. فناوری نرم و توسعه خلاق نادیده گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صنایع نرم و خلاق آماده عرضه محصولات خود هستیم، گفت: ما علاوه بر مسئولیت ذاتی خود در حمل و نقل مسافر، شرکت را در مترو نیز به عنوان یک مجموعه شهری اداره می کنیم. ما در تلاش هستیم تا بخشی دیگر از نیازهای شهروندان را در این محیط برآورده کنیم و همچنین مترو فضایی است که می توانید خدمات، محصولات و فعالیت هایی را ارائه دهید که شرکت های نرم و خلاق می توانند ارائه دهند.

خواندن
ویدئو / نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، کمک به توسعه اکوسیستم نوآورانه و خلاق با بهره گیری از پتانسیل طرفین و تقویت همکاری بین آنها برای توسعه اقتصاد خلاق دانش بنیان را از ارکان این تفاهم نامه دانست و افزود: الگوی کلانشهر جهان اسلام» به منظور استفاده از توانمندی های معاونت علمی و فناوری ستاد توسعه فناوری نرم و صنایع خلاق و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، برای دستیابی به اهداف مشترک در تقویت نظام نوآوری و توسعه تجاری‌سازی بنگاه‌های خلاق و دانش‌بنیان و اتخاذ سازوکارهای لازم برای مشارکت نخبگان شهری و استفاده از توانمندی‌ها و توانمندی‌های آنان در تصمیم‌گیری و اجرای تصمیم‌ها در حوزه فعالیت‌های راه آهن شهری.

وی خاطرنشان کرد: بستر لازم برای ارائه خدمات، محصولات و فعالیت های ارائه شده توسط شرکت های نرم افزاری و خلاق در مترو تهران.

شایسته در پایان از ایجاد نمایشگاهی برای ارائه فعالیت های شرکت های نرم و خلاق خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 22 باخمن تا پایان باخمن در ایستگاه های مختلف برگزار می شود.

پایان 1 پست

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *