فعالیت مراکز درمانی خارج از کشور هلال احمر کم نظیر است

[ad_1]

رئیس جمعیت هلال احمر از بیمارستان این جمعیت در دبی و دو کلینیک صفا و کرمه بازدید کرد و فعالیت مراکز درمانی هلال احمر ایران در خارج از کشور در کشورهای مختلف جهان را بی نظیر خواند.

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در سفر به امارات از بیمارستان دبی و دو کلینیک کرمه و صفا بازدید کرد و گفت: خدمات هلال احمر ایران در خارج از کشور در سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین. نمونه هستند.”

وی همچنین با حضور در جلسه معارفه دکتر شاهین محمد صادقی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایران در امارات گفت: علاوه بر ارائه خدمات پزشکی به مردم کشورهای مختلف، فرهنگ ایرانی و نمایش اسلام که نمونه بارز انسان دوستی نسبت به سایر مردم جهان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر 13 مرکز درمانی فعال در کشورهای آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا از جمله در سطح بیمارستان ها، پلی کلینیک های تخصصی و کلینیک های عمومی (درمان، همودیالیز و توانبخشی) دارد. ) . ).) وجود دارد. این مراکز به صورت خودگردان بوده و فعالیت های بشردوستانه آنها با دریافت حجمی از خدمات پزشکی از بیماران تامین می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
ابعاد اهمیت اولین سفر رئیس دولت سیزدهم به کشوری در حاشیه خلیج فارس
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *