نماینده ولی فقیه در سپاه: تمسک به قرآن بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

[ad_1]

خوجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی توکل به قرآن را بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: حل مشکلات در گرو توکل به قرآن و عمل به آن است. آی تی.”

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، سخنگوی ولی فقیه صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از پاسداران برگزیده مسابقات قرآنی نیروهای مسلح گفت: ایران اسلامی. انقلاب انقلابی است که نسخه اصلی آن قرآن است. ما دادیم و این مهم در شرایطی محقق شد که قرآن عامل حرکت آن بود. به همین دلیل این نظام همواره برای حاکمیت قرآن تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در زمان ما، حکومت خدا در دهه پنجم خود می گذرد و امیدواریم بتوانیم قرآن را از فراموشی خارج کنیم، گفت: حدود نیمی از خواهرانی که در سپاه مشغول به کار هستند قرآنی هستند. البته هرگز نباید به اتفاقات قرآنی که در سپاه می افتد بسنده کنیم و به سطحی که در آن هستیم بسنده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: قرآن فقط عبادت و فضیلت نیست، بلکه تمسک به قرآن بهترین راه مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است؛ از این رو قرآن تنها عبادت و فضیلت نیست. بر این اساس باید گفت که قرآن ما را از شدیدترین حملات دشمنان حفظ می کند; پس یکی از اولویت های ما توجه به قرآن است. چون هر چه داریم باید قرآنی باشد.

وی تصریح کرد: با وجود همه محدودیت هایی که داریم، هیچ محدودیتی در خصوص فعالیت های قرآنی نداریم. به همین دلیل باید به تشکیل اتاق فکرهای قرآنی، آموزه های قرآنی، افزایش هم افزایی و استخراج مفاهیم مختلف از آیات قرآن توجه داشت.

خواندن
تزریق بیش از ۴۴۰هزار دُز واکسن کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: فعالان قرآنی سخنرانان و ائمه جمعه با استفاده از آیات قرآن مطالبی را درباره جنگ مشترک دشمن استخراج کنند. زیرا استقامت فکری و عملی با تمسک به قرآن حاصل می شود.

خجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با تاکید بر اینکه امام (ره) اسلام ناب محمدی را زنده کرد و این باعث شد همه فرماندهان سپاه به ویژه فرمانده کل سپاه در فعالیت های قرآنی ممتاز باشند. : «حل مشکلات در گرو تمسک به قرآن و عمل به آن است.» این سؤالی است که گاه از آن غافل می شویم.

پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار محبی معاون فرهنگی و تبلیغاتی ولی فقیه در سپاه گزارشی از فعالیت ها و فعالیت های حوزه قرآنی سپاه و فعالیت های این حوزه ارائه کرد. سپاه شرکت کنندگان در قرآن نیروهای مسلح.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآن نیروهای مسلح تجلیل شد.

من باید بگویم؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امسال در مسابقات قرآن نیروهای مسلح مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *