وزیر دفاع: انقلاب اسلامی پیام ایستادگی و آزادی‌خواهی را عینیت بخشیده و به جهانیان صادر کرده است

[ad_1]

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، متن فراخوان امیر سرتیپ آشتیانی به شرح زیر است:

“به نام خدا
و ارچیا، جولای، و لنازین بایگانی محفوظات الصلا و آزاد زکات و لنا لنا لنا عابدین (سوره پیامبران، آیه 73)

دهه مبارک فجر در تقویم انقلاب مظهر وحدت و انسجام، رفاقت و همدلی، عهد و پیمان مردم با ولایت و پیروی از رهبری مدبرانه و نبوی حضرت امام خمینی رحمه الله است. برگ زرینی در تاریخ این خطه می درخشد و قدرت و عظمت مردم سرافراز و خداجوی ایران را نشان می دهد. دهه فجر یادآور شجاعت، بصیرت و بصیرت سکاندار انقلاب و حرکت عظیم مردم خدادوست و ولایتمدار است که با تکیه بر آموزه های دینی و الهی توانستند معادلات سیاسی و اجتماعی جامعه را بر هم بزنند. جهان مادی در عرصه های منطقه ای و بین المللی برای بیدار کردن صلح و آرامش برای مردم ستمدیده در همه جا. لذا نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدا تمام تلاش خود را بر انحراف آن از مسیر رشد و کمال معطوف کردند و سعی کردند به ملت بزرگ ایران ضربه بزنند و نظام سیاسی کشور را منزوی کنند. از طریق توطئه ها و توطئه های مختلف.

اما امروز به فضل الهی، انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و مکتب علوی، مراحل گوناگونی را با توانایی روزافزون طی کرده، پیام مقاومت و آزادی را عینیت بخشیده و به گوش جهانیان رسانده است. با اتکال به قدرت لایزال الهی، با اتکال به علمای فداکار و مجرب خود، با بهره گیری از توانمندی های ملی، استقامت و فداکاری فرهیختگان اندیشه های انقلابی رهبر معظم انقلاب به ویژه شهدای گرانقدر، خانواده معظم و خانواده معظم آنان ایثارگران عزیز نیروهای مسلح و وزارت دفاع از بدو تاسیس همواره مورد طمع دشمنان و تحریم های همه جانبه بوده و در جهت استقلال و اقتدار کشور در عرصه نظامی گام های بلندی برداشته است و این روند تا تحقق کامل از اهداف دفاعی و امنیتی در مسیر تعالی و پیشرفت از طریق تقویت بازدارندگی فعال است و همچنان موثر خواهد بود.

خواندن
تدوین برنامه عمل داخلی ۱۰ ساله برای مدیریت و کنترل گرد و غبار
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران مردم مبارز خدا و با تولیت حضرت ولی عصر (عج) به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا. نیروهای امام خامنه ای موفق و سربلند در مقابل ملت بزرگ ایران اسلامی مسئول هستم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی »

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *