گرفتاری بالای اُمیکرون در سنین زیر ۱۲ سال / زودتر کودکان را واکسینه کنید

[ad_1]

رئیس مرکز پزشکی کودکان با بیان اینکه علائم خطرناک بیماری عروق کرونر در کودکان بیشتر از پیک های قبلی در جهت میکرونی است، خاطرنشان کرد: توصیه می کنیم خانواده ها فرزندان خود را واکسینه کنند. او گفت.

دکتر رضا شروین بدو در گفت وگو با ایسنا وی در خصوص وضعیت کودکان مبتلا به کرونا گفت: همانطور که پیش بینی می شد تعداد کودکان در منطقه اومیکرون نسبت به پیک های قبلی بیشتر بود. در عمل، افزایش تعداد بیماران سرپایی در مرکز پزشکی کودکان و افزایش تعداد کودکان بستری شده در بیمارستان با بیماری عروق کرونر مشاهده شده است.

وی افزود: در حال حاضر واحد مجزایی برای کودکان مبتلا به کووید در مرکز طبی کودکان داریم. در عین حال یک واحد مراقبت های ویژه جداگانه در نظر گرفتیم که در حال حاضر کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در هر دو بخش بستری هستند.

دخالت Omicron حتی در نوزادان

نحوه درمان کودکان با Omicron در خانه

وی گفت: البته در تمام گروه های سنی از نوزادان تا نوجوانان بیشترین آمار ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را داشتیم. بنابراین، تمام گروه های سنی کودکان در معرض خطر عفونت با سویه Omicron هستند. اگرچه اکثر آنها نیازی به بستری شدن ندارند و آنها با اقداماتی مانند نوشیدن مایعات در خانه و استامینوفن درمان می شوند. در صورتی که علائم در کودکان مشابه علائم ساده سرماخوردگی باشد، استفاده از مایعات قانونی و مسکن در کودکان مانند استامینوفن در تسکین بیماری موثر است. اما آنها باید مراقب باشند. زیرا سویه omicron مسری تر از سویه های قبلی است.

خواندن
دیدار وزیر خارجه با همتایان آلمانی،هلندی،قطری،هندی و بوسنیایی خود
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

علائم خطر ابتلا به کرونا در کودکان

وی در خصوص علائم بیماری عروق کرونر قلب در کودکان گفت: علائم بیماری عروق کرونر قلب در کودکان عمدتاً تب، گلودرد، علائم تنفسی فوقانی، آبله مرغان و سرفه و عطسه و در برخی از کودکان نیز علائم گوارشی – روده ای است. . زمان حال.”

بدو: «اگر والدین کودکی را ببینند که تب چند روز طول می‌کشد و قطع نمی‌شود، اگر کودکی را با بی‌حالی شدید یا سردرد شدید یا علائم اختلال در سطح هوشیاری کودک یا ضربان قلب سریع مشاهده کردند». گفت. بهتر است در اسرع وقت با مراکز درمانی تماس بگیرید.

وی با بیان اینکه اوج علائم در کودکان زیر یک هفته رخ می دهد، گفت: البته مدت زمان بیماری در کودکان متفاوت است. وضعیت عمومی کودکان بستری در بیمارستان با بیماری عروق کرونر نیز متفاوت است. اکثر کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونر که نیاز به بستری شدن دارند، معمولاً با مایع درمانی، اکسیژن و داروهای تجویز شده در بیمارستان بهبود می یابند. درصد کمی از کودکان بیمار هستند. به خصوص در کودکانی که بیماری زمینه ای دارند.

کودکان را زودتر واکسینه کنید

بدو تاکید کرد: با توجه به آمار بالای موارد به ویژه در موارد سرپایی توصیه می شود توصیه های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنید. در عین حال توصیه می کنیم کسانی که مجاز به واکسینه شدن هستند هر چه زودتر واکسینه شوند. همچنین توصیه می‌کنیم خانواده‌هایی که واکسن‌های خود را تکمیل نکرده‌اند، به‌ویژه آن‌هایی که نوبت سوم واکسن را دریافت نکرده‌اند، خود را واکسینه کنند، از مراجعه غیرضروری خودداری کنند و توصیه‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها را رعایت کنند. به طور جدی. .

خواندن
استیضاح ثبت شده نداریم/ به صلاح نمایندگان نیست که در حوزه اجرا دخالت کنند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی درباره مرگ و میر عروق کرونر به ویژه فشار میکرون در کودکان گفت: مرگ و میر عروق کرونر در کودکان کم است، اما باید بسیار مراقب باشیم. خانواده ها باید رعایت کنند. از سوی دیگر، کارکنان بیمارستان نیز آسیب می بینند و محدودیت های کارکنان می تواند مشکل ساز باشد. مردم باید شرایط را جدی بگیرند تا این خطر برطرف شود.

او گفت: در جهت میکرونی استفاده از ماسک بسیار موثر است. از آنجایی که علائمی مانند سرفه و عطسه منجر به ترشح ذرات تنفسی می شود، ماسک می تواند از برخی از این ذرات جلوگیری کند و استفاده از آن بسیار مهم است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *