اختصاص ٣٨ درصد بودجه شهرداری تهران به توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی

[ad_1]

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در جلسه 4 ساعته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تهران و با تصمیم اعضای این کمیسیون 2.7 درصد از بودجه شهرداری تهران تعیین شد. شهرداری اختصاص یافت. توسعه حمل و نقل عمومی و تکمیل زیرساخت های عمرانی.

به گزارش ایسنا، تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: با نگاه کارشناسی و نگاه تخصصی اعضای شورای شهر به مسائل و مشکلات پایتخت در موضوعاتی مانند تکمیل زیرساخت ها و نوسازی و بازسازی سیستم های حمل و نقل شهری، میزان 23 هزار و 150 میلیارد تومان با اولویت تعمیر و نگهداری شبکه های مترو و اتوبوسرانی مصوب.

سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به اینکه 7.5 درصد از کل بودجه شهرداری تهران به فعالیت های حمل و نقل و شهرسازی اختصاص یافت، اظهار کرد: این دو سرفصل با 2 هزار و 3 میلیارد تومان بیشترین ردیف بودجه را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تهران، رئیس کمیسیون ساخت و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه با تصویب این بودجه در شورا فرصت های بزرگی برای توسعه شبکه مترو باز می شود. ، ناوگان اتوبوسرانی، سیستم تاکسیرانی، موتورسیکلت های برقی و تکمیل محصولات نیمه تمام ارائه شده، ابراز امیدواری کرد که پس از یک دوره رکود، شاهد جهش قابل قبولی در ارتقا و ارتقای کیفیت زیرساخت های شهری و حمل و نقل شهری باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
مسیر طراحی سایت برای طراح شدن از کجا شروع کنیم؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *