از درون منزل در جلسه رسیدگی دادگاه شرکت کنید

[ad_1]

ایسنا/ گلستان رئیس قاضی گلستان با بیان اینکه بیش از 5000 جلسه الکترونیکی در محاکم استان گلستان برگزار می شود، گفت: شرایط برای شرکت غیابی مردم در جلسه دادگاه فراهم شده است.

حیدر آسیابی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سیاست قوه قضائیه مبنی بر ارتقای سلامت و نظارت بر وضعیت جامعه در مقاطع مختلف، اظهار کرد: دادگاه ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه استان امسال 5 هزار و 617 جلسه دادرسی آنلاین برگزار کرده است، افزود: در دادگاه های الکترونیکی یا اینترنتی، طرفین پرونده به صورت تصویری در جلسه شرکت می کنند و دلایل، اظهارات و مستندات دفاعی خود را به قاضی ارائه می کنند. ” حاضر است.

رئیس قاضی استان گلستان تصریح کرد: این دادگاه ها به منظور کاهش رفت و آمد به دادگاه، جلوگیری از خروج غیرضروری مردم از منزل در شرایط بیماری عروق کرونر و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم برگزار می شود.

یک مقام عالی قضایی استان با اشاره به اینکه از تیرماه سال جاری بستری برای انجام محاکم اینترنتی در تمامی پرونده های استان فراهم شده است، افزود: کسانی که در دادگاه های منطقه پرونده دارند و می خواهند به صورت غیر حضوری در دادگاه شرکت کنند. ، دادخواست خود را تقدیم قاضی می کنند و شرایط حضور غیابی آنان فراهم است.

میلینگ ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از 26 هزار نفر در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از منزل، سوابق کیفری دریافت کردند. از طریق اینترنت”.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
حتمی بودن مجازات سرقت مهم است
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *