تمرکز ۲۲ درصد صنایع کشور در پایتخت / استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور

[ad_1]

ایسنا/ تهران استاندار تهران گفت: مهمترین اولویت استاندار تهران در کنار سایر اولویت های تهران رفع موانع تولید است.

محسن منصوری امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه در مراسم افتتاحیه کارخانه کشاورزی، صنعت و دامپروری پیشوا که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در سال 1380 در سال 1380 به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: شاید بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم در این مدت توجه ویژه به مناطق فقیرنشین باشد و امروز با افتخار می توانم بگویم که استان تهران به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است و همه استانداران و شهرداران این استان سخت کار می کنند.”

استاندار تهران گفت: کار در استان تهران کار آسان و معتدلی است و علیرغم سختی های خاص این استان، تهران با داشتن فرصت های اقتصادی منحصربفرد، قطب سرمایه گذاری کشور است.

منصوری خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت استان در کنار سایر اولویت های تهران، رفع موانع تولید است و معتقدم اگر موانع تولید در این استان برداشته شود، تحولات بزرگی در اقتصاد به وجود خواهد آمد. تهران و کشور، به عنوان . 22 درصد صنعت کشور در این استان متمرکز است و این یعنی استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر قوانین زائد و بوروکراسی دست و پا گیر اداری که سال ها دست و پای تولید را در استان تهران بسته است اصلاح شود، شاهد رونق اقتصادی در تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
قیمت‌های نجومی در فقدان جای خواب!
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *