حقوق محیط بانان در سال ۱۴۰۱ افزایش پیدا می کند

[ad_1]

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 از افزایش دستمزد محیط بانان در سال 1401 بر اساس منابع سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحیم زارع ظهر امروز در تشریح تصویب لایحه بودجه سال 1401 در کمیته، اظهار کرد: برای رفع تبعیض در پرداخت دستمزد کارکنان و در رابطه با وظایف جدی مدیریتی و نظارتی سازمان حفاظت محیط زیست، حقوق و دستمزد کارگران محیط بانان 1401 سقف منابع سازمان افزایش می یابد.

وی افزود: همچنین در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع تبدیلی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری عمومی و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، هیئت امنای صندوق توسعه ملی موظف شد اعطای مجوز خوراک را قانونی کند. برای پروژه های مشمول قانون.» کسانی که از وزارت نفت مجوز ساخت دارند باید پذیرفته شوند تا حداکثر تا اوایل اردیبهشت 1401 مجوز استفاده از خوراک صادر و به اطلاع آنها برسد.

زارع ادامه داد: همچنین در مواردی که صندوق توسعه ملی سهم خود از صادرات نفت خام و میعانات گازی را به صورت حواله دریافت می کند، مجاز است از حواله ها به عنوان وسیله ای برای تامین منابع مورد نیاز پروژه های تولیدی با اولویت پالایشگاه استفاده کند. پروژه ها و بازپرداخت”. وجوه اصلی و کمکی این تسهیلات ارزی خواهد بود.

نماینده کمیسیون تلفیق لایحه 1401 مجلس ادامه داد: برای تکمیل محصولات نیمه تمام مصلاهای کشور با ارائه توصیه های سیاسی ائمه جمعه کشور، شهرک سازندگی خاتم الانبیا الزامی شد. برای تکمیل و تحویل نمازخانه ها. بر این اساس، یک هزار میلیارد تومان به نمازخانه های سراسر کشور و یک هزار میلیارد تومان به مصلای تهران از بند (ی) تبصره اول اختصاص یافت. هزینه این اقدام پس از تایید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در ازای دریافت نفت خام با نرخ رسمی صادرات نفت به محل های پایه مورد نظر تحویل می شود. درآمد حاصل از این سایت از طریق قرارگاه خاتم الانبیا و از طریق فرآوری نفت خام منتقل می شود.

خواندن
طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان اصلاح شد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی خاطرنشان کرد: مازاد بر شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی 200 میلیارد تومان از محل درآمدهای کمک های پیش بینی شده برای بهسازی مناطق کمتر توسعه یافته در قالب وام از طریق دانشجو. وجوه رفاهی وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت سرانه در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. بخشی از این وام ها پس از فارغ التحصیلی و اشتغال به افراد بازپرداخت می شود. اولویت در اخذ وام با دانشجویان تحت پوشش موسسات کمکی فوق الذکر و فرزندان سربازان معلول می باشد.

زارع در پایان تصریح کرد: به منظور ارائه تصویری صحیح از ایران، مقرر شد اشخاص حقوقی با هماهنگی و تایید سازمان، برای تولید و توزیع محتوای فرهنگی، معرفی امکانات گردشگری به زبان خارجی هزینه کنند. وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *