دعوت حزب تمدن اسلامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

[ad_1]

حزب تمدن اسلامی در بیانیه ای از مردم برای شرکت در جشن 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴۳ سال از پیروزی شیرین و مردمی انقلاب عزیز ایران اسلامی می‌گذرد. چهل و سه سال فراز و نشیب های فراوان و به یاد ماندنی که هر یک از آن ها می توانست هر حرکت و انقلابی را از کار بیاندازد و ویران کند، اما این انقلاب عظیم الهی که ریشه در اعتقادات مردمی بزرگ و خدادوست دارد، الهام گرفته از اسلام عزیز و علویان سرخ شیعه به رهبری پیامبر اعظم حضرت رضوان الله تعالی علیه به عنوان یک مرجع بزرگ و ظالم ستیز با ندای (عظمت من به یکی از آنها خدای متعال و فراد) حرکتی فراگیر ایجاد شد. و مردم نجیب و آزاده ایران زمین را به قیام الهی فراخواندند و با تحمل زندان و تبعید در برابر ملت ایستادند و فریاد زدند که رژیم ظلم سلطنت پهلوی و اربابان شرقی و غربی آن و جمهوری را که خود بنا نهاده است، تحقیر کند. حرم اسلامی ایران

چهل و سه سال از آن پیروزی تاریخی می گذرد و دشمن با چهره های متفاوت همچنان به دنبال کم رنگ شدن ارزش های الهی در جامعه است و در نهایت آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی را ویران می کند و دستاوردهای بزرگ ترین ها را زیر پا می گذارد. نهضت مردمی در تاریخ و آثار را فراموش کنید، بر رشادت و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران ما باد.

امروز بر هر مرد و زن مسلمان و آزاده ای واجب و واجب است که با بیان پیشرفت علمی و عملی جمهوری اسلامی، ناامیدی و شکست را برای دشمنان به ارمغان آورد و امید و نشاط و شادی یک ملت شریف و مسلمان را علی رغم مشکلات معیشتی، تبعیض و سوء مدیریت.

خواندن
بازدید سفیران دانمارک، استرالیا و سوئد از پروژه‌های شورای پناهندگان نروژ در استان کرمان
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

دشمن باید بداند که این مردم با وجود همه تحریم ها نشان داده اند که هرگز تسلیم نخواهند شد و با امید و امید به عنایات لایزال الهی و به وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولان بر همه مشکلات فائق خواهند آمد. قربانیان.

با الهام از روح والای شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و همه شهدای راه حق و حق و با پیروی از راه وصال جانشین بزرگ و صالح امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب، تمدن اسلامی. حزب از عموم مردم دعوت می کند تا سالگرد پیروزی انقلاب 22 بهمن را که امسال را با سربلندی و عظمت ایران عزیز و شکست و ذلت آمریکا و دیگر مستکبران جهان رقم خواهد زد، گرامی بدارند. انشاالله

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *