دیدار سفیر کشورمان در قزاقستان با رئیس دانشگاه ملی اوراسیا

[ad_1]

امروز سفیر کشورمان در قزاقستان با آقای یرلان صدیگوف، رئیس دانشگاه ملی اوراسیا دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست ابعاد مختلف همکاری های علمی و دانشگاهی به ویژه همکاری های مرتبط با آموزش زبان فارسی مورد بررسی و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه اوراسیا در سخنانی با اشاره به تجربه سفر خود به ایران، گفت: ایران در زمینه های مختلف علمی رشد بسیار خوبی داشته است، بنابراین می خواهیم از این فرصت ها در زمینه های مختلف دانشگاهی استفاده کنیم.

وی گفت: دانشگاه اوراسیا آماده پذیرش دانشجوی ایرانی برای تحصیل در دانشگاه اوراسیا و اعزام دانشجو به ایران به صورت متقابل، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های مشترک و کنفرانس های علمی با دانشگاه های ایران است.

وی افزود: می توانیم در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دوره های مشترک برگزار کنیم و مدرک مضاعف اعطا کنیم.

مجید صابر سفیر کشورمان نیز در سخنانی با اشاره به زمینه های همکاری دو کشور و توانمندی های علمی کشورمان در زمینه های مختلف از جمله فناوری نانو، تجهیزات پزشکی و … گفت: آمادگی داریم در همه زمینه ها همکاری کنیم. از جمله تبادل استاد و دانشجو، توسعه زبان فارسی و سایر زمینه ها.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه همکاری بین رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان و دانشگاه ملی اوراسیا در راستای توسعه و تعمیق همکاری های علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی امضا شد.
در این جلسه رایزن فرهنگی، معاون آموزشی دانشگاه و تنی چند از نمایندگان دانشگاه حضور داشتند.
انتهای پیام/

خواندن
تزریق بیش از ۴۴۰هزار دُز واکسن کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *