دیدار نماینده ولی فقیه با رئیس سازمان اطلاعات سپاه همزمان با روز حفاظت اطلاعات سپاه

[ad_1]

سردار رمضان شریف در دیدار حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با رئیس و رهبری عالی رتبه این سازمان از نقش و فعالیت های سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در حفاظت از پرسنل و سازمان این نهاد انقلابی و مردمی تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 20 بهمن سالروز عملیات باشکوه و غرور آفرین والفجر 8 را که روز حفاظت اطلاعات سپاه اعلام شد، گرامی می دارد. دکتر عبدالله حاجی صادقی و جانشینان ولی فقیه سپاه با اشاره به دیدار امروز (چهارشنبه) خجسته الاسلام با مسلمانان با سردار سرتیپ محمد کاظمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد سپاه دیدار کردند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با توجه به نقش راهبردی و موقعیت راهبردی خود و همچنین رسالت خطیر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات پیش روی نظام و میهن اسلامی همواره در کانون توجه، کانون توجه و تهاجم قرار داشته است. قرارگاه سلطه صهیونیستی به ویژه سرویس های جاسوسی بیگانه بر این اساس پروژه نفوذ و نفوذ در سپاه دستور کار دائمی آنهاست.

وی افزود: خاضعانه خداوند بزرگ را شاکریم که به برکت هوشمندی، بصیرت و درایت مقام معظم حفاظت اطلاعات، این نهاد مقدس همواره از گزند دشمنان و راهزنان در امان بوده است.

سردار شریف دیدار و گفتگوی نماینده ولی فقیه در سپاه با رئیس و مسئولان سپاه را یکی از نشانه های تعامل، همکاری و هماهنگی این مجموعه و انسجام و یکپارچگی بین سه حوزه عنوان کرد. فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در سپاه: در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با قدردانی از تلاش‌های خاموش، طولانی و مستمر سازمان حراست در حراست و حراست مجموعه سپاه در ابعاد و عرصه های مختلف این تلاش ها را از وظایف و عبادات برشمرد و تاکید کرد: این سازمان یکی از ذخایر راهبردی این نهاد مقدس و انقلاب اسلامی است که با همکاری، هماهنگی و هم افزایی با سایر ارکان و مؤلفه های جامعه اطلاعاتی کشور، دشمنان را در دستیابی به اهداف، اهداف و نقشه های شوم ناکام گذاشتند.

خواندن
مطالعه قسمت آببند دیسک (Gate Seating Surface) (2) خرید
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به گفته سردار شریف نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام سالروز عملیات والفجر 8 به عنوان «روز حفاظت اطلاعات سپاه» فرصت تقویمی ارزشمندی برای بازخوانی، تحلیل و تجلیل از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای اطلاعاتی در این عملیات شگفت انگیز با غافلگیر کردن دشمن، پیروزی استراتژیک و ارزشمندی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و می دانستند که راز موفقیت جبهه خودی در مقابل جبهه دشمن جای تردید ندارد.

وی افزود: صیانت از معنویت و بصیرت و دانش دینی – سیاسی کارکنان و حفظ سلامت سازمان و کارکنان از آفات و آسیب های ناشی از طمع و کینه توزی دشمنان و هوشمندی فرآیندهای مراقبت و حفاظت از اطلاعات و اولویت است. اولویت و اولویت جزء اصل پیشگیری در کنار مبارزه سایر رده ها در لشکرهای مختلف در عرصه فرماندهی برای پیشبرد مأموریت ها و مسئولیت های سازمانی سپاه در منویات و دستورات فرماندهی معظم کل قوا است. نیروها (مدظله العالی) و موفقیت مجموعه سپاه تحت مدیریت و فرماندهی مدبرانه و هوشمندانه یک فرمانده دانشمند، انقلابی، ولایی و شجاع سپاه از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این دیدار همچنین بر ضرورت نوسازی و گسترش دامنه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی در اجرای وظایف و ماموریت های تعیین شده بین دو سمت تاکید شد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *