طراحی لوگو و بسته بندی رایگان برای مشاغل خانگی

[ad_1]

ایسنا/ گلستان مدیر اجرایی طرح توسعه مشاغل خانگی دانشگاه گلستان، جهاد دانشگاهی از توسعه برند، لوگو و بسته بندی رایگان برای مروجین مشاغل خانگی در استان خبر داد.

مهدی خطیر نامنی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با توجه به اهداف اقتصادی و اجتماعی خود برای گسترش فرصت ها و افزایش بهره وری و تامین رفاه پایدار برای آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. هدف. وی افزود: موتورهایی که در زمینه توسعه مشاغل خانگی با آنها کار می کنیم یکی از فرصت های بزرگ توسعه در استان گلستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لوگو بخش مهمی از طراحی بصری هویت است، گفت: یکی از مهم ترین عناصر هویت، برند است که امروزه این دو محور به اساسی ترین راهبرد برای دستیابی به موفقیت اقتصادی در سطح جهان تبدیل شده است. و تولید در فروش برای جلب اعتماد مخاطب و ایجاد حس مشترک با جامعه مخاطب موثر بود.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان گلستان با تاکید بر اینکه رانندگان می توانند با ارائه مشخصات محصول خود لوگو و طرح بسته بندی خود را داشته باشند، خاطرنشان کرد: لوگو مزایا و امتیازات ویژه ای را برای محصولات ایجاد می کند و به یک کسب و کار شخصیت می بخشد و از این طریق باعث می شود. ساخت برند بسیار ساده تر

خطیر نامانی ایجاد تصویر برند حرفه ای برای مخاطب را از دیگر ویژگی های منحصر به فرد طراحی لوگو دانست و گفت: تاثیر اولیه یک لوگوی حرفه ای بر روی مخاطب بسیار مطلوب است که البته باید با در نظر گرفتن مفهوم طراحی شود. و استراتژی های ارتباطی برند

خواندن
ترکیه عملیات نظامی در شمال عراق و سوریه را "مثمر ثمر" خواند
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

به گزارش ایسنا، طراحی رایگان لوگو و بسته بندی محصولات در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی است که توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه در حال اجراست. و واحد جهاد دانشگاهی گلستان.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *