گردان‌های شهدای الاقصی تهدید کرد انتقام خون ۳ مبارز فلسطینی را می‌گیرد

[ad_1]

گردان های شهدای الاقصی، حماس و دولت فلسطین به کشتار مبارزان فلسطینی توسط نیروهای ویژه اسرائیل پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کابینه فلسطین در نشست خود در رام الله خواستار تحقیقات بین المللی درباره کشته شدن سه جوان فلسطینی در شهر نابلس در شمال غرب این کشور شد.

کابینه فلسطین افزود: باید کمیسیونی بین‌المللی برای بررسی جنایات نیروهای اشغالگر در منطقه المحیفه نابلس که منجر به کشته شدن سه جوان شد، تشکیل شود.

کابینه فلسطین از شورای امنیت، سازمان ملل و نهادهای حقوقی و بشردوستانه بین المللی خواست تا این جنایت شنیع را محکوم کرده و آن را به دست عدالت بسپارند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت نوشت که گردان های شهدای الاقصی تهدید کردند که انتقام خون سه رزمنده خود را که امروز در نابلس به شهادت رسیدند، خواهند گرفت.

گردان ها افزودند که خون شهدا هدر نمی رود و انتقام خون شهدا نزدیک است و مقاومت با خون انتقام خون را خواهد گرفت.

جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز شهادت سه مبارز فلسطینی در جریان اشغال مرکز شهر نابلس توسط اسرائیل را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش در بیانیه ای اعلام کرد: این سه رزمنده قهرمان فلسطینی ضربات سنگینی به نظامیان و شهرک نشینان اسرائیلی وارد کردند و پس از مدت ها مبارزه، جهاد، مقاومت و مخالفت با کشتار و جنایات اشغالگران به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است که مردم فلسطین به خون شهدا خواهند پیوست و به راه خود ادامه خواهند داد تا سرانجام به یاری خداوند پیروز شوند.

خواندن
آیا تحریم‌های گسترده علیه روسیه ماشین جنگی پوتین را متوقف می‌کند؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

حماس از مردم فلسطین در کرانه باختری خواست تا در مراسم تشییع این شهدای قهرمان شرکت کنند و گفت: این مراسم باید پیام روشنی به دشمن بدهد که ما مالک این سرزمین هستیم و مخالفت با حقوق ما صورت گرفته است. دور. .

به گفته منابع محلی، نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت خودروی حامل چهار فلسطینی تیراندازی کردند که سه کشته، یک زخمی و یک نفر بازداشت کردند.

این منابع تاکید کردند که ارتش اسرائیل پیش از این به شبه نظامیان فلسطینی کمین کرده و بیش از 80 گلوله به سمت خودروهای آنها شلیک کرده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *