آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوی سایر ملت‌های جهان است

[ad_1]

ایسنا/ خراسان رضوی دبیر حزب موتلفه اسلامی گفت: آرمان های انقلاب آرمان های بلند و بسیار درخشانی است که امروز هر کدام از آرمان های مردم مختلف جهان است. نیازی به بازنگری در این آرمان ها نیست، بلکه باید برای رسیدن به این آرمان ها تلاش مضاعف کنیم.

حمیدرضا ترگی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف دستاوردهای قابل توجه و قابل تاملی داشته است، اظهار کرد: این خودباوری و خودباوری ملی به کشورمان کمک کرده است تا از اعتیاد فرار کند و در مسیر رشد و تعالی در عرصه های فنی، علمی، معنوی و فرهنگی به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یابد.

وی ادامه داد: نکته دوم استقلالی است که ملت ما در عرصه های مختلف به دست آورده است. این استقلال در همه ابعاد اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خود را نشان می دهد. امروز نیازهای نظامی ما 100 درصد در داخل تامین می شود و هیچ کشوری نمی تواند مطالبات خود را به ما دیکته کند و در سرنوشت مردم ما دخالت کند.

این سیاستمدار اصولگرا گفت: بعد از انقلاب کشور ما از لحاظ نظامی از کشوری که از منافع آمریکا و قدرت های سلطه گر جهان دفاع می کند به کشوری حامی مردم مظلوم و مستضعف و چشم به همه مظلومان جهان تبدیل شده است. برای مبارزه با تروریسم و ​​امنیت بین المللی». یکی از دستاوردهایی که امروز کشورمان برای منطقه غرب آسیا به دست آورده، امنیت، صلح و نجات از جریان داعش بوده است.

خواندن
برچسب مشخصات کالا و کاربردهای آن Copy (2)
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

ترگی با بیان اینکه ایران در عرصه اقتصادی قدم های زیادی برداشته است، گفت: امروز کشورمان در اقتصاد جهانی به رتبه هشتم رسیده است. این جایگاه نشان می دهد که ظرفیت اقتصادی عظیمی در کشور ما ایجاد شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه امنیت گفت: علیرغم همه هجمه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی که در این 40 سال علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته است، توانسته ایم. تبدیل شدن به سنگر و لنگر امنیت در منطقه» برخلاف کشورهای همسایه که همیشه بی ثبات بوده اند.

دبیر حزب موتلفه در خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر در حوزه آموزش عالی آمار ثبت نام در کشور ما نسبت به اوایل انقلاب 24 برابر شده است. در اوایل انقلاب سالانه ۷۵ هزار دانشجو وارد مقاطع عالی می شدند و امروز این تعداد به ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده است. این موضوع نشان از رشد علمی و آموزشی در کشور ما دارد. ایران از نظر تعداد مقالات علمی و با کیفیت نیز توانست رتبه 21 را در جهان کسب کند. علاوه بر این، تعداد انجمن های علمی که قبل از انقلاب 70-80 انجمن بیشتر نبود، امروز به بیش از 360 انجمن رسیده است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشور در زمینه های مختلف از جمله رونق و ارتقای سطح زندگی، گفت: اکنون کیفیت زندگی روستائیان نسبت به گذشته تغییر چشمگیری داشته است. در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 91 درصد جمعیت روستایی کشورمان با افزایش 500 برابری مسیرها به جاده های مناسب دسترسی دارند.

خواندن
مزایای استفاده از آنتیویروس چیست؟
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

ترکی در پاسخ به این سوال که امروزه در کدام حوزه ها به تلاش و فعالیت بیشتری نیاز است، گفت: در طول سالیان متمادی زمینه فرهنگ سازی و انطباق نظام آموزشی با نیازهای کشور و همچنین پرسنل مدیریت انقلاب و آماده سازی نیروهای انقلابی برای مدیریت ادارات کم دستمزد. همچنین در تحقق اهداف تحقق عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات و ثروت بر اساس آمایش خوب زمین عقب هستیم و طبیعی است که در این زمینه ها نیازمند کار و تلاش بیشتری باشیم.

وی افزود: علاوه بر این در حوزه اقتصادی نیز ساختار نظام اقتصادی کشور نیاز به اصلاح دارد تا تولید بدون مشکل رشد کند و به نقطه قوت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *