بحرین رادار و سامانه‌های ضد پهپاد اسرائیلی می‌خرد

[ad_1]

BATS، زیرمجموعه بلژیکی صنعت هوافضای اسرائیل، از امضای قراردادی با بحرین برای فروش رادارهای ضد پهپاد و سامانه‌های دفاعی خبر داد.

BATS در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش بحرین این شرکت را برای ارائه سیستم های نظارتی یکپارچه ساحلی برای محافظت از سواحل یک پایگاه نظامی در این کشور انتخاب کرده است. این سامانه ها شامل نصب چند رادار یکپارچه و الکترواپتیک در مرکز فرماندهی و کنترل است.

این بیانیه با اشاره به اینکه این قرارداد در نیمه دوم سال 2021 امضا شد و پیش بینی می شود در سال 2022 تحویل داده شود، افزود: BATS مفتخر است که از توسعه نیروی دفاعی بحرین حمایت کرده و برتری عملیاتی خود را حفظ کند. این اولین قرارداد در بحرین است و ما مشتاق همکاری قوی و طولانی مدت با وزارت دفاع بحرین هستیم.

قرارداد نظامی بین این شرکت اسرائیلی و وزارت دفاع بحرین یک سال پس از توافق بر سر عادی سازی روابط تل آویو و منامه امضا شد.

بحرین و امارات در اواسط شهریور ماه با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کردند. این دو توافقنامه باعث محکومیت گسترده بین المللی رهبران و گروه های فلسطینی به عنوان خائن شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

خواندن
یخچال فروشگاهی هیمورا دارای استاندارد ملی دارای گرید انرژی A+
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *