صدر اعظم آلمان از پیشرفت در کاهش تنش‌ها پیرامون اوکراین استقبال کرد

[ad_1]

اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه از پیشرفت‌های حاصل شده در تلاش‌های دیپلماتیک برای حل تنش‌ها بین مسکو و کیف قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، وی در نشست خبری در برلین با حضور دکتر فردریشسن نخست وزیر دانمارک گفت: ماموریت همه ما تلاش برای تامین امنیت اروپا است و معتقدم در این امر موفق خواهیم شد. “این اتفاق افتاد. .”

وی افزود: اگر وضعیت فعلی را با وضعیت چند هفته پیش مقایسه کنید، می بینید که اکنون یک گفتگوی دوجانبه بین ایالات متحده و روسیه و همچنین نوعی گفتگو بین ناتو و روسیه وجود دارد. در مورد سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز بحث هایی وجود دارد که باز هم موضوع امنیت اروپاست.

شولتز تاکید کرد که مذاکرات را “بهبود” می داند.

صدراعظم آلمان که اخیراً به دلیل محافظه‌کاری با روسیه مورد انتقاد قرار گرفته است، هفته گذشته فعالانه درگیر بحران اوکراین بود. اوایل این هفته، او در جریان سفر به ایالات متحده با جو بایدن، رئیس‌جمهور اوکراین و برنامه‌های خود برای دیدار از مسکو و کیف در هفته آینده گفتگو کرد.

از صدراعظم آلمان درباره خط لوله گاز نورد استریم 2 نیز سوال شد. سرنوشت خط لوله ای که روسیه و آلمان را به هم متصل می کند اکنون به تحریم هایی مرتبط است که در صورت حمله روسیه به اوکراین می تواند علیه مسکو اعمال شود.

یک چیز واضح است: ما در مورد تحریم‌هایی که در صورت حمله روسیه باید اعمال شود، توافق کرده‌ایم و آمادگی خوبی داریم و با هم هستیم. هر زمان که این اتفاق بیفتد، ما تصمیمات نهایی را همراه با دیگر متحدان غربی خود خواهیم گرفت.»

خواندن
پیرموذن: دارو، پفک نیست که افزایش نجومی قیمت آن اهمیتی نداشته باشد
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی گفت: ما تصمیم گرفته ایم که شرح کامل تحریم های احتمالی را فاش نکنیم.

شولتز قبلاً در جریان سفر به واشنگتن در اوایل این هفته به سناتورهای آمریکایی گفته بود که در صورت تهاجم روسیه، خط لوله کار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *