نقش تاثیرگذار فرودگاه بین‌المللی جهرم در صادرات محصولات کشاورزی

[ad_1]

ایسنا/ فارس وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شهرستان جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است که در برنامه مشترک وزارت راه و شهرسازی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: طبیعتاً وجود فرودگاه و پروازهای بین المللی در این شهر، انجام خواهد شد.

رستم قاسمی روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در بدو ورود به جهر با بیان اینکه این شهر مهد حاکمان و بزرگان است، خاطرنشان کرد: شهرستان جهر نقش مهم و موثری در اداره کشور و توسعه تفکر شیعه در تاریخ.”

وی با تبریک ایام الله دهه فجر افزود: ایام دهه فجر برای ملت ایران و آزادی خواهان سراسر جهان تجدید می شود، یاد و خاطره انقلاب تجدید می شود. انقلابی که امروز ما را در جایگاه ویژه ای در جهان قرار داده و دارای اقتدار است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هر چند استکبار در اوایل انقلاب باور نداشتند که نتایج انقلاب اینگونه باشد، اما با گذشت انقلاب متوجه شدند که دنیا و هزاران هزار این درخت نباید بزرگ شود، اما الحمدلله امروز در جهان اقتدار ملی و جهانی هستیم.

قاسمی تصریح کرد: زمانی که جنگ در سوریه شروع شد، شهید سلیمانی در یکی از کشورهای همسایه به خادمی مأموریت داد و این کشور در واقع آتش جنگ سوریه بود و من با پادشاه این کشور و در وی در پایان این دیدار به مقامات ایرانی گفت که به آقای بشار اسد اطلاع دهند که تا 5 روز آینده بیشتر در سوریه نخواهد بود و بهتر است مقامات جمهوری اسلامی موضع خود را تغییر دهند. هیچ اتفاقی نمی افتد. .سالها بعد با او ملاقات کردم و این را به او یادآوری کردم و او پاسخ داد که «قاسم سلیمانی» می خواهد بشار بماند، همین.

خواندن
رشیدی کوچی: نباید فرصت طلایی ارزهای دیجیتال را با محدودسازی داخلی از دست بدهیم
قدرت گرفته از پارسیان لیرز

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه تصمیم بین المللی شدن فرودگاه جهرم در هیات وزیران گرفته شده و از امروز می تواند پروازهای بین المللی را دریافت کند، ابراز امیدواری کرد که به زودی پروازهای عتبات عالیات راه اندازی و پروازهای جهرم انجام شود. اربعین می تواند برای این فرودگاه از شهر جهرم و سایر شهرهای همجوار استفاده کند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه شهرستان جهرم یکی از مراکز لجستیک کشاورزی است که در طرح مشترک وزارت راه و شهرسازی گنجانده شده است، اظهار کرد:

انتهای پیام/

[ad_2]
source

درباره ی admin_asooweb

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب و پیکربندی و استفاده از Git در لینوکس ایرانیکا سرور

» درج کنیم. برای مثال، اگر بخواهیم مقدار متغییر را ببینیم، از دستور «» استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *